Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
BMW tõi avalikkuse ette uue 3. seeria Coupé
Uue 3. seeria Coupé loomisel on BMW lähtunud põhimõttest, et tegemist peab olema sedaanist ja universaalkerega mudelist totaalselt erineva autoga. See on õnnestunud ja alles on jäänud ka BMW-le omased jooned.
Nagu ikka, istub ka seekordne Coupé silmale hästi oma BMW-likult viisakas sportlikus olekus.
Et selle margi eripäraks on alati olnud head mootorid ja enneolematud sõiduomadused, ei tohiks ka 3. seeria Coupé sellest väga erineda. Ka sel korral üritatakse lüüa millegi erilisega ja seekord on eriliseks komponendiks mootor. Sellega üritatakse minna tagasi oma juurte ehk rida 6 piki autot asetusega bensiinimootorite juurde. Et neid pakutakse ja on ka varem läbi terve mudelirea pakutud, pole mingi üllatus. Küll on üllatus aga peidus mootorivaliku tipus, kus BMW on esmakordselt sidunud rida 6 tehnoloogia twin turbo-tehnoloogiaga. Mootoril on veel bensiini otsepritse, mida pole ka seni seotud turbolaadimisega ridamootoritega. Uus mootor produtseerib 306 hobujõudu ja 400 Nm väändemomenti. Sellised jõud on loomulikult ka enne baierlaste kapoti all kapanud, kuid turbomootori selgeks eeliseks sama võimsa kaheksasilindrilise auto ees on mass. Nimelt kaalub turbomootor 70 kilogrammi vähem kui sama võimas vabalthingav.
Eestis peaks 3. seeria Coupé uut põlvkonda näha ja osta saama septembri alguses.