Aprillis teenisid lehed viiendiku enam kui mullu

ÄP 03. mai 2006, 00:00

Viie suurema lehe: Postimehe, Äripäeva, Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe ja SL Õhtulehe reklaamikäive kokku kasvas aprillis 18% võrra. Samal ajal kasvas reklaamimaht aga vaid ligi 7%. "Peamine põhjus - kõrgemad reklaamihinnad ja karmim allahindluspoliitika. Tõenäoliselt püsib see trend aasta lõpuni," kommenteeris meediaanalüütik Toomas Leito.

Leito sõnul olid aprilli tegijad Postimees ja Äripäev. Suurimat käibe kasvu tegi turuliider Postimees, kes sai aprillis reklaamist 9 miljonit krooni ehk ligi 27% enam kui aasta tagasi. Nii kasvult kui ka absoluutmahult järgnes Äripäev, kasv 26% ja kokku 8,3 miljonit krooni. Kaks miljonit krooni vähem teenis Eesti Ekspress, kasv 15%. Eesti Päevaleht kasvatas reklaamikäivet ligi 9% võrra ja korjas 5 miljonit krooni. Väikseimat, 5% kasvu tegi SL Õhtuleht, saades 4,3 miljonit krooni.

Võib märkida, et pangad on tasapisi suurendanud reklaamimahte, märkis Leito.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 15:57
Otsi:

Ava täpsem otsing