Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Doblo Cargo kui väike sõdalane
Kuigi proovisõit sai tehtud veel vana kaubikuga, on ka uus aasta kaubikuks valitud auto soovijatele poes saadaval.
Itaallased pole auto sõitjateruumi disainides tundeid vaka all hoidnud, igal juhul on Doblo väikekaubikutest kõige emotsionaalsem. Samal ajal pole unustatud ka juhi mugavust. Juhi istet on võimalik ka üles ning alla reguleerida, mida proovisõidu läbi teinud masinatest pakkus veel vaid Volkswagen.
Käigukang asetses Doblol keskkonsoolil ja kuna paremale käele oli olemas ka käetugi oli eriti mugav kätt toetada ning samal ajal käike vahetada. Paremale käele loodud toetuspinnaga sarnast oleks oodanud ka vasaku käe puhul.
Proovitud kaubikutest kõige paremini on minu arvates Fiatil ära kasutatud pea kohal rippuv panipaik, kust on juhil võimalik asju välja koukida ka sõidu ajal. Teiste puhul seda teha võimalik polnud, kui ei olnud tahtmist just kraavis lõpetada.
Suur partii Doblosid leidis kasutust kaitseväes, üheks põhjuseks kahtlemata auto kõrge kliirens. Selles osas on Doblo vastand Opel Combole.
Kuna kaubik on kõrge, on kaotatud jällegi sõiduomadustes, Doblo suhteliselt jäik vedrustus süvendab seda tunnet veelgi. Proovisõidu autol polnud ka võimalik peegleid sõitjateruumist sättida, vaid tuli käsi aknast välja sirutada.
Samal ajal üllatasid itaallased sellega, et elektrilised klaasitõstuki nupud on toodud auto keskkonsoolile, mis parajalt ainulaadne.