Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jalgpallipidu Saksamaal on juhtivaktsiaid pärssinud
Suurimaks võitjaks jalgpalli MMil peetakse Saksa spordivarustuse tootjat Adidas. Pea igal nädalal kuulutab Adidase juht Herbert Hainer, kui hästi läheb äri sporditarvete müügiga. Aktsia hinda arvestades äri edenemist siiski märgata pole.
9. juunil maksis Adidase aktsia 36,67 eurot. Eile oli Adidase aktsia veidi langenud ja maksis 36,51 eurot.
Võrreldes jalgpallipeo alguspäevaga on vaid veidi tõusnud Saksa päritolu Euroopa suurima reisikorraldaja TUI ning lennufirma Lufthansa aktsia.
Suurt läbimüüki lameekraaniga telerite osas lootsid tänu jalgpallile ka kontserni Metro tütarfirmad Saturn ja Media Markt. Need on suured ketid, mis müüvad Saksamaal elektroonikakaupu. Metro arvestab tänu jalgpalli MMile 400 miljoni eurose (6,3 mld kr) lisakäibega.
Saksa ainsa tasulise televisioonikanali Premiere eesmärk oli jalgpalli MMi ajal juurde võita 100 000 klienti. Premiere kannab kõik 64 matši otse üle. Siiski on kahtlane, kas telekanal suudab võetud eesmärke ikka täita. Premiere aktsia on alates jalgpalli MMi algusest kaotanud väärtusest enam kui euro ning maksab 8,4 eurot. Aasta algusest on aktsia langenud 45%.