Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tugeva brändi reklaam kui Mehhiko seep
Märkamatult nagu Eesti suvi siginesid Eesti linnade tänavatele ja lehtedesse ka Õllesummeri reklaamid.
Esmapilgul jäi mulje, et tegijad panid üles eelmisest aastast üle jäänud plakatid. Muidu igati mõnusad vimkaga joonistused, kuid millegipärast tekkis selline lõpmatu seriaali tunne. Või nagu ajas tagasiminek eelmisse aastasse.
Õllesummer ise läheb aastast aastasse aina paremaks nagu üks hea toode ikka. Aga reklaam, vaatamata oma headusele, mõjub vana idee peal ratsutamisena. Tõsi ta on, nii heast lahendusest on raske midagi paremat teha. Samas, arvestades Õllesummeri kui toote potentsiaali ja sisulist kvaliteeti, oleks ikka võinud küll. Praegu ei pääse väga head komponendid mõjule, kuna nad on vananenud kontekstis.
Kuulda on olnud ka sahinaid, et summerile tuleb uusi huvitavaid esinejaid ja lavasid. Seda aga need vaimukad plakatid kahjuks ei kajasta. Sellest moraal, olgem avatud uutele ideedele!
Teatavasti on inimese aktiivne mälu lühike. Vähemalt suuremal osal. Aga unikaalne karikatuurne õllesummeri lehm või kukk nii kergesti ei unune. Tore, et loomad-linnud möllavad jälle, aga väike facelift poleks olnud paha.
Autor: Nevil Blumberg