Pühapäev 11. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Tugeva brändi reklaam kui Mehhiko seep

Nevil Blumberg 05. juuli 2006, 00:00

Märkamatult nagu Eesti suvi siginesid Eesti linnade tänavatele ja lehtedesse ka Õllesummeri reklaamid.

Esmapilgul jäi mulje, et tegijad panid üles eelmisest aastast üle jäänud plakatid. Muidu igati mõnusad vimkaga joonistused, kuid millegipärast tekkis selline lõpmatu seriaali tunne. Või nagu ajas tagasiminek eelmisse aastasse.

Õllesummer ise läheb aastast aastasse aina paremaks nagu üks hea toode ikka. Aga reklaam, vaatamata oma headusele, mõjub vana idee peal ratsutamisena. Tõsi ta on, nii heast lahendusest on raske midagi paremat teha. Samas, arvestades Õllesummeri kui toote potentsiaali ja sisulist kvaliteeti, oleks ikka võinud küll. Praegu ei pääse väga head komponendid mõjule, kuna nad on vananenud kontekstis.

Kuulda on olnud ka sahinaid, et summerile tuleb uusi huvitavaid esinejaid ja lavasid. Seda aga need vaimukad plakatid kahjuks ei kajasta. Sellest moraal, olgem avatud uutele ideedele!

Teatavasti on inimese aktiivne mälu lühike. Vähemalt suuremal osal. Aga unikaalne karikatuurne õllesummeri lehm või kukk nii kergesti ei unune. Tore, et loomad-linnud möllavad jälle, aga väike facelift poleks olnud paha.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 16:07
Otsi:

Ava täpsem otsing