Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ülesanne 37
Ettevõttel on tekkinud vajadus efektiivsema infovahetuse ja suhtlemise järele. Praegused tööruumid paiknevad aga eri majades ja töötajad on harjunud olema omaette kabinettides.
Kui juhtkonnal avanes võimalus kolida eri hoonetes paiknevad töötajad ühte majja, otsustati uues kontoris avatud kontori kasuks, et parandada infovahetust ja suhtlemist. Kuna aga uues majas ei võimalda ruumid seinte mahavõtmist, otsustati teha avad seintesse ja katta need klaasiga.
Ka puituksed asendatakse klaasustega. Töötaja, kes on harjunud pea terve elu töötama oma "kinnises" kabinetis suhteliselt segamatult, satub nüüd keskkonda, kus teda ümbritsevad klaasid ja teiste pilgud. Töötajatel on suur hirm, et see mõjutab negatiivselt töö tulemust, ei luba keskenduda ning tekitab stressi.
Mida peaksid ja saaksid juhid teha, et kokkukolimise ja avatud kontori hirme vähendada või maandada?
Autor: Ilona Lott