Kolmapäev 7. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Varakindlustuse mänguline nipp

Rait Milistver 17. oktoober 2006, 00:00

Hansa Varakindlustuse trükireklaam kasutab levinud kõrvutamisvõtet, kuid teeb seda intelligentselt ja mänguliselt.

"Enne ja pärast"-võrdlus on üks lihtsamaid viise inimesele millegi selgeks tegemiseks. Tavaliselt on seda tüüpi reklaamid etteaimatavuse tõttu igavad või suisa inimmõistust alavääristavad. Kui tavapärane kõrvutus sunnib reklaami vaatajat otsima kahe teate vahelisi erinevusi ja esitab need võimalikult selgelt, siis Hansapanga Varakindlustuse reklaam tõmbab kahe identse pildi kõrvutamisel lugeja sõbralikult haneks.

Ehkki allakirjutanu sai reklaami mehhaanikast tekstilise lahenduseni jõudes aru, ei suutnud ta ikkagi loobuda lehekülgede edasi-tagasi lappamisest ja piltide puurimisest, lootusega leida kas või üks eristav detail või pilti peidetud vigur.

Toote kontekstis töötab kenasti ka ajahüpe, millega libisetakse üle konkreetsest kindlustusjuhtumist ning välditakse sihtgrupile niigi arusaadava sõnalist või pildilist esitamist.

Kui kindlustusreklaamid kipuvad tavaliselt olema ahistavalt reaalsed või ülevõimendatult grotesksed, siis Hansa Varakindlustuse reklaam on mõnusalt mänguline, kahjustamata samas tootepakkuja usaldusväärsust.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 16:20
Otsi:

Ava täpsem otsing