Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Südametemurdjatest parimad pojad 2006

    Parim auto tuleb möödunud aasta päris algusest, kuid on oma soovitust väärt.
    Võib tunduda imelik tõsta esile korraga kolme autot, kuid just nii peabki käituma, kui tegemist on sisuliselt ühe ja sama autoga.
    Toyota ja PSA lõid koostöös kolm odavat mudelit. Kolmesilindriliste mootoritega sitikad on seest märksa mahukamad kui väljast paistab ja sõiduomadustelt tõeline tippklass. Ning mis esmatähtis: need autod on ka tõepoolest odavad.
    Väike keskklass: Seat Leon
    Kuigi sellesse klassi lisandus möödunud aastal palju mudeleid ja mõned neist on justkui väikesed ufod, mida kiidetakse taevani, soovitame neist siiski Leoni.
    Kuigi tegu pole oma klassi kõige odavama autoga, teevad Leoni ruumilahendused, disain ja juhitavus temast tõelise ihaldusobjekti.
    Kui auto sunnib juhti koju jõudes tuppamineku asemel veel ühele ringile minema, siis on temas midagi erilist.
    Keskklass: Lexus IS 220d
    Kuigi aasta 2006 nägi mitme olulise keskklassi auto mudeliuuendust ja sealhulgas ka Avensise näo kerget kohendamist, on Toyota tegelikult ise süüdi selles, et Avensisele soovitust anda ei saa. Nimelt tuli kõigepealt välja Lexus IS 250, mis on ka väga hea auto, kuid selle klassi kohta natuke liiga kallis, et talle medaleid külge riputada. Aasta jooksul jõudis Eestisse ka IS 220d, mis lisaks headele sõiduomadustele jahmatas ka hinnaga. Väikese diiselmootoriga Lexuse alghind salongis on sama, mis Avensisel.
    Suur keskklass: Volvo S80
    Volvo S80 saab soovituse uute tehnoloogiate eest. Auto, mis tuli turule "Skandinaavia luksuse" sildi all, on otsast lõpuni täis nänni, mida tegelikult ka vaja läheb ja kasutada saab. Kuigi sõit muutub kohati lausa igavaks, sest auto teeb juhi eest kõik ära, on masinaga ilmselgelt vaeva nähtud, et pakkuda sõitjatele tõelist luksust ja mugavust.
    Luksusauto: Honda Legend
    Kuigi ise tahaks Legendi paigutada suure keskauto klassi, siis maaletooja surub seda järjekindlalt luksusautode alla. Honda on Legendi ostmise vägagi lihtsaks teinud, valida on kahe varustustaseme vahel - kas kõik või kõik ja veel natuke. Mootoreidki on ainult üks. Siiski tuleb auto vägagi mõistliku hinnaga ja alati nelikveolisena. Viimase veoskeem teeb Legendist aga auto, millega võib metsa põrutada vaid oma lollusest.
    Mahtuniversaal: Ford S-MAX
    Eelmise aasta üks põhiuudiseid ja ka mitmeid tiitleid võitnud auto on igati taevani kiitmist väärt.
    Ford tegi midagi ootamatut: muutis mahtuniversaali ilusaks ja ihaldusväärseks autoks ka pereisadele. Lisaks mõistlikele lahendustele saadakse ka sportlike omadustega ja hea väljanägemisega auto. S-MAX on pakett "kõik ühes".
    Maastur aeglustita: Honda CR-V
    Möödunud aasta nägi selle klassi kahe liidri, CR-V ja Toyota RAV4 uuendusi. Kuigi viimane tuli turule just sellisena, et ta pidanuks Honda lõpuks troonilt paiskama, tuli vastulöök kohe aasta lõpus.
    See oli piisavalt veenev, et Honda oma klassi parimaks tunnistada. Ehkki Toyota on paaril kuul CR-V-le ka tuupi teinud, pole RAV4s seda, mis teeks temast parema auto, kui CR-V - auto välimuses, sisemuses ja sõiduomadustes puudub lihtsalt iseloom.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA turuindeksid lõpetasid nädala korraliku tõusuga
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.