Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kust leiab Eesti ettevõtja transporti korraldava firma?
Äripäeva küsitlusest selgus, et paljud ettevõtjad on transporti korraldades usaldanud firmat, kellega koostööpartneril on olnud häid kogemusi. Paljudel juhtudel jätab Eesti-poolne kauba ostja või müüja transpordiküsimuse lahendamise välispartneri kanda. Kasutatakse ka transporditeenuseid osutava ema- või tütarfirma teenuseid.
Aeganõudva hinnaküsitluse korraldamisega hakatakse tegelema alles, kui ei leita soovitajaid ja transpordi korraldamist ei suudeta ka partnerfirmade kaela veeretada.
Kliente pahandab transpordi korraldamisel kõige enam tarnetähtaegadest kinnipidamatus ja kauba kadumine.
Ekspediitorilt saadud standardhinnapakkumist ei tasu kliendil viimase tõena võtta. Esialgsest hinnapakkumisest on kliendil võimalik alati mõned protsendid madalam hind välja kaubelda.
Autor: ÄP