Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turundusguru jagab Tallinnas tarkuseteri
"Ma ei ole programmi vaadanudki, sest tean, et saan kvaliteetse päeva," ütles üks seminari osalejaid, Kalevi turundusdirektor Alar Pink. "Sellise mehega ei saa väga mööda panna."
Ka peaministri büroo juhataja Arto Aas, kes juhtis Reformierakonna valimiskampaaniat, tunnistas, et ta Kotleri tulekust kuuldes pikalt ei mõelnud. "Nii kõrgetasemelisi esinejaid siin väga tihti ei käi. Pärnu turunduskonverents on viimasel ajal ma ei ütleks et alla käinud, aga uusi, värskeid mõtteid või väga häid esinejaid on vähevõitu," rääkis Aas.
Seminari korraldab läinud aastal tegevust alustanud konverentsi- ja koolitusfirma Eesti Konverentsid. "Otsustasime teha midagi suuremat, kui oleme enne pakkunud," ütles arendusjuht Ilja Burtsev. Hoolimata soolasest hinnast - koolituspäev 6000 krooni -, olid Burtsevi sõnul reedel müümata veel vaid üksikud kohad. Registreerus ligi 600 osalejat.
"Hind on ikka väga soolane," ütles Pink. "Kuid vaadates osalejate hulka, kes on valmis sellist tasu maksma, siis järelikult on turg valmis."
"Ei ole see hind nii hull midagi," arvas Overall Eesti ASi juhatuse esimees Märt Haamer. "Staari fenomen - selle eest tuleb natuke rohkem maksta," ütles ta. Enda huvi põhjenduseks ütles Haamer, et tahab vaadata, kas sellise kaliibriga inimese ideedest ka oma äris kasu on.
Pink ütles, et loodab kuulda, kuidas Kotler uusi ja traditsioonilisi trende seostab.