Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ÄP 5 aastat tagasi: Baltika panustab miljoneid uuele kaubamärgile
Baltika Grupp tuleb septembris välja uue kaubamärgiga Monton ja samanimeliste uuenenud kauplustega, millele kulutab 20 mln krooni.
Uus kaubamärk kannab nime Monton, seda hakkavad kandma kõik Baltika kauplused. "Uuenduse eesmärk on saada Ida-Euroopa moekaubanduse brändiks number üks," rääkis Baltika Grupi turundusjuht Maarika Liivamägi.
Baltika aktsionäride koosolekul rääkis ettevõtte juht Meelis Milder, et kolme aasta jooksul Baltika kasum kolmekordistub, mis tähendab, et 2004. aastal peaks ettevõtte kasum ulatuma 45 mln kroonini. Jaemüügivõrk on selleks ajaks kasvanud 90 poeni, lubas Milder.
Ambitsioonikate plaanide teostamiseks muudab Baltika kaupluste stiili ühtseks ja parandab müügikontseptsiooni. Ka osa tooteid positsioneeritakse ümber uue brändi alla, jäävad vaid Everman, CHR ja Baltman.
Autor: ÄP