Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tele2 käive kosus ligi 1,5 miljardini
"Seni oleme kasvanud kõneminutite arvu suurenemise tõttu, kuid on tunda, et mobiilituru orgaaniline kasv jääb väiksemaks, ja näha on turu jahenemise märke," kommenteeris Tiivel üheksa kuu 16protsendist käibe kasvu, 1,434 miljardi kroonini.
Kõige kiiremini kasvasid mobiilne andmeside ja sisuteenused, mille maht suurenes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ligi 50%.
"Kasvuprotsent võib küll suur olla, kuid alustasime suhteliselt madalate numbritega. Arvan, et edasipidi kasvavadki operaatorid mobiilse andmeside ja sisuteenustega, nagu mobiiliga e-kirjade lugemine ja positsioneerimisteenused, muusika ja videod. Inimesed on aru saanud, et mobiiliga saab ka internetis käia," selgitas ta.
Edukaks peab Tele2 ka äriklientide värbamiskampaaniat. "Meile kuulub praegu 16% äriklienditurust, aastal 2006. oli meie käes 8% turust. Kampaania käib pidevalt ja nagu näha, toimib päris hästi," selgitas ta.
Ka logovahetus ei ole kahjuks tulnud. "Otseselt logovahetuse mõjusid mõõtnud ei ole, aga mulle versioon meeldib. Selline vähe pehmem ja sõbralikum imago kahjuks ei tule," lisas Tiivel.