Autouudised

ÄP 11. jaanuar 2008, 00:00

General Motors tegi Euroopas oma kõigi aegade müügirekordi, müües 2 182 000 autot. See on pea üheksa protsenti rohkem kui eelmisel aastal. Turuosa kasvas tänu sellisele müüginumbrile 9,5 protsendini, mis on samuti kõrgeim tulemus pärast 1999. aastat.

GMi Euroopa president Carl-Peter Forster nentis, et lõpuks ometi on nende multibrändi strateegia toimima hakanud. Paljud analüütikud on siiani seda GMi peamiseks veaks pidanud ja öelnud, et autofirma viga on selles, et ta teeb liiga palju erinevaid autosid.

BMW ja MINI sõidukite esindaja Eestis AS United Motors suurendas lõppenud aastal nii müügimahtu, käivet kui ka kasumit. Auditeerimata andmetel ulatus firma käive 2007. aastal 632 miljoni kroonini, mis teeb kasvuks varasema aastaga võrreldes 39 protsenti.

Ettevõte müüs mullu kokku 899 sõidukit, mis on 28% rohkem kui 2006. aastal. Registreeritud sõidukite arvult ja vastava näitaja kasvult möödus BMW premium-autode segmendis mullu ka mitmest põhirivaalist (nt Audist), kuid jäi veel maha Mercedesest. United Motors müüs 2007. aastal uusi sõidukeid 603 ja kasutatud sõidukeid 269.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 17:16
Otsi:

Ava täpsem otsing