Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
TV3 pressib turule uut telekanalit
Kui palju uude telekanalisse investeeriti, TV3 tegevjuht Toomas Vara öelda ei soovinud, kuid märkis, et tegemist on tõsise investeeringuga, mis on mitu korda suurem kui näiteks telekanal Kalev Sporti tehtud investeeringud.
Vara sõnul on nende kanali programm suunatud nooremale vaatajale. "Kuna suured kodumaised telekanalid muutuvad oma vaatajaprofiililt pidevalt vanemaks, siis on aeg tuua turule telekanal, mille põhisihtgrupp on inimesed vanuses 15-35. Need on noored ja aktiivsed, kellele praegu pakutakse ehk telerist vähem, kui nad seda sooviksid," sõnas Vara.
"TV6 on siiski programmiga telekanal ning võrdlus on absoluutselt kohatu," tõrjus Vara oletust, et MTV Eesti võiks olla TV6 konkurent. "Suureks konkurendiks peame aga Kanal 11. Tõsi, sihtgrupid on meil erinevad. Kanal 11 on läinud kergema vastupanu teed ning kontsentreerunud naistele, kes veedavad televiisori ees rohkem aega kui mehed. Meie oleme oma kanali suunanud pigem noorele linnainimesele ja võrreldes Kanal 11ga oleme mõnevõrra meestekesksemad," sõnas Vara.
Küsimusele, miks tulevad kaks uut telekanalit turule paaripäevase vahega, vastas Vara, et kanal ei olnud varem tehniliselt valmis. "Kuna saime Kanal 11ga litsentsi ühel ajal, olime mõlemad sunnitud turule tulema hiljemalt 30. märtsil. Oleksime võinud ka varem tulla, aga ei olnud selleks tehniliselt valmis," sõnas ta.
Reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett juhi Ants Lusti sõnul ei muuda lisanduvad telekanalid reklaaminduses midagi eriliselt. Muutus seisneb ainult selles, et reklaamiraha läheb täiendavale jagamisele uute kanalite vahel. "Eks kanalitest tugevaim jääb ellu, aga seda näitab aeg," märkis Lusti. "Muidu muutuvad ainult tehnilised iseärasused."
Mis puudutab reklaame, siis need on igal kanalil sarnased. "Vaataja võib tõepoolest olla tüdinenud reklaamidest, mis on nn võrdlusreklaamid. Kvaliteetreklaamidega on aga hoopis teine lugu. Arvan, et inimestele meeldivad sellist tüüpi reklaamid, millele on loominguliselt lähenetud," sõnas reklaamiagentuuri juht.
Lusti sõnul on aga loomingulised reklaamid tellijale palju kallimad ning ei pruugi anda soovitud tulemust.