Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sotsiaalselt vastutustundlik samm
Õlut, siidrit ja muid lahjemaid alkohoolseid jooke on praeguse reklaamiseaduse järgi lubatud reklaamida kella kaheksast õhtul. Samas Tervise Arengu Instituudi avalikustatud uuringu andmetel on 4-17aastaste noorte kõige aktiivsem telesaadete vaatamise aeg kella 20.00 ja 22.15 vahel. Ehk kui panna kaks ja kaks kokku, saame, et alkoholireklaam pommitab eelkõige nooremat vaatajaskonda.
Tunnustame Saku Õlletehase algatust, kes vaatab saade-saate ja film-filmi haaval enne läbi, kas nende vahele on ikka vastutustundlik alkoholireklaami panna.
Autor: ÄP