Marks & Spencer jõuab kevadel Eesti jaeturule

Virge Lahe 14. jaanuar 2009, 00:00

Marks & Spenceri regionaalne brändijuht Joanna Pintal ei saanud avaldada täpsemaid plaane selle kohta, millist turuosa nad Eestis soovivad saada, kui palju poode plaanivad avada ja kui suurt tarbijate hulka ootavad ühes päevas. Samuti ei avaldanud ta, millist kasumi- ja käibenumbrit oodatakse.

Pintal põhjendas e-kirjas, miks on ettevõtte nüüd, majanduslikult raskel ajal otsustanud tulla Eesti turule, ehkki nad on seda võimalust juba mõnda aega otsinud. "Lõpuks leidsime koha ja pinna Rocca al Mare kaubanduskeskuses, mis suudab kõige paremini rahuldada meie vajadusi oma keskkonna ja klientide teenindamise poolest," lisas ta.

Pintal märkis, et nad avasid hiljuti poe nii Riias kui ka Vilniuses. "Me oleme õnnelikud, et jõuame nüüd ka Eesti inimesteni," rõõmustas brändijuht.

"Balti turgudel on rohkelt meile konkurentsi pakkuvaid, edukaid jaemüügikette," vastas Pintal küsimusele, kuidas ta hindab konkurentsi jaemüügiturul nii Tallinnas kui ka Baltimaades tervikuna. "Me oleme kindlad, et kliendid Balti turgudel leiavad meie juures neile sobiva hinna ja kvaliteediga pakkumisi."

Rocca al Mare keskuse juht Mati Pops kommenteeris, miks Marks & Spencer just nende keskuse välja valis - neile meeldis kogu uueneva Rocca al Mare keskuse kontseptsioon. "Meeldis pikaajaline, enam kui 10aastane turukogemus ning nii keskuse kui ka omanikfirma Cityconi mitmekülgne kompetents jaekaubanduses," täiendas Pops.

Pops rääkis, et uuenenud keskus valmib lõplikult selle aasta lõpuks ning sellest saab seejärel Tallinna suurim kaubanduskeskus. "Kuid meie eesmärk ei ole olla suurim, vaid parim," rõhutas ta.

"Üheks meie uueneva keskuse eristuvaks ja oluliseks tugevuseks on poodide mugav teemapõhine paigutus: kõik sama valdkonna kauplused asuvad ühes kohas koos," põhjendas kaubanduskeskuse juht.

"Teiseks eeliseks peame asjaolu, et väga paljud tuntud kaubamärgid on just Rocca al Maresse rajanud või rajamas oma lipulaevu: paljud kaupluseketid avavad siin oma Tallinna, Eesti või koguni Baltimaade suurima poe."

Investeeringu tagasiteenimise aja kohta ütles Pops, et keskuse omanik Citycon ei kommenteeri oma ootusi keskuste tasuvusperioodide kohta, küll aga soovib Citycon olla nii oma keskuste pikaajaline omanik kui ka arendaja.

Juba 2005. aasta lõpus kirjutas Äripäev, et Suurbritannia enam kui 120aastase ajalooga Briti suurim rõivakett Marks & Spencer võib järgmisel aastal Eestis esimesed poed avada, selleks ajaks oli leitud juba sobivad kaubanduspinnad, poe sisseseadmine seisis toona vaba pinna omanike otsuse taga.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 17:53
Otsi:

Ava täpsem otsing