Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üritusturundajatele jagati esmakordselt Kuldmunasid
Konkursile esitati 48 tööd neljas kategoorias: parim sisekommunikatsiooni üritus, parim klientidele suunatud üritus, parim müügiedendusüritus ning parim kujunduslahendus üritusel. Sisekommunikatsiooniürituste kuldmuna võitis Royal Service loodud muusikal "Tornimäe teemandid", parima kliendile suunatud ürituse kuldmunaga pärjati Elamusstuudio müügiedendusüritust "MOFF", parima kujunduslahenduse pälvis Royal Service'i
lahendus üritusel "Mission OC15: Taevas pole piiriks" ning aasta üritusturundusagentuuriks kuulutati Royal Service.
Üritusturundusagentuuride Liidu osalemine Kuldmuna konkursil ja Üritusturunduse Kuldmuna 2009 väljaandmine on pikaajalise töö vili, mille sünni eest peame olema tänulikud erandlikult kõikidele liidu liikmetele, räägib ÜTALi juhatuse liige Jüri Peetson.
"Vaatamata erialaliidu tegevuse mõttekuse teemal kräunujaile, esitati töid ka liidust väljast. Võimalik, et konkurss on just see kärbsepaber, mis kutsub meie organisatsiooniga ühinema uusi tõsiseid tegijaid Eesti üritusturundusmaastikult," loodab ta. "Üritusturunduse Kuldmuna 2009 on väike samm inimkonna jaoks, kuid suur meie valdkonnas tegutsejaile.
Rahvusvahelise žürii liikme Aive Levandi sõnul oli kandidaate palju ja nende tase ühtlaselt hea. "Silma jäi aga see, et ürituste kirjeldustes ei olnud kordagi toodud välja PRi lisaväärtust. Samas kui üritusest rääkimine ja sealt saadav tunne on sellega tugevalt seotud," räägib Eesti Suhtekorraldajate Liidu juhatuse liige Levandi.
"Eesti üritusturundus on võistlustes osalenud töid vaadates üsna vilgas. Tööd olid väga tasavägised, aga võitjad eraldusid selgelt. Kui vaatan Eesti üritusi soomlase silmadega,
siis minu arvamust mööda Eesti üritused muutuvad tulevikus rohkem rõhuasetusega sisule, kaugenedes puhtast peokultuurist. Eesti üritused on rahvusvahelisel tasemel," räägib žürii liige Kari Tamminen Markkinointiosakeyhtiö i2-st.