Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kilk tahab pressida Weroli õli naabermaade turule
Kilgi sõnul müüakse Weroli toodangut Leetu, Lätti ja Soome praegugi, kuid eesmärk on kasvatada pakendatud toodete müüki. "Müüme ebanormaalselt vähe pakendatud toodet just nendesse riikidesse - Lätti, Leetu ja Soome," märkis ta.
Toiduõli müügiedukus naaberturgudel sõltub hinnast - kui toode on soodne, siis ehk õnnestub, ütles Risso toiduõlide maaletooja ASi Interaltus juht Arvo Kõrge ja lisas, et kellelgi pole praegu lihtne uutele turgudele minna. "Läti, Leedu turg on samamoodi täis nagu siin ning seal on samad tegijad ees, kes on siin Eestiski - Risso esindajad pluss need, keda Eestis pole," rääkis ta.
"Kui Werol tahab kasumlikult müüa, kas see on ka kurentsivõimeline? Välispartnerid on imestanud, et kuidas nad on siiani suutnud nii madala hinnaga müüa," lisas Interaltuse tegevjuht.
"Rimi sortimendikomisjoni liikmeid tuleb veenda, et see toode hakkab müüma. Kui tootel pole ühtegi sellist omadust, miks klient seda ostma peaks, siis loomulikult pole sellel tootel eriti pikka eluiga," ütles Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja ja lisas, et kui tootjal potentsiaalset klienti pole, siis jääb see lihtsalt välja.
"Tootmist teistesse riikidesse pole mõtet rajada, laieneme Eestis," märkis Kilk.
Ettevõtja sõnul on uus õlipresside komplekt välja vaadatud. "Siis tuleb laomajandust suurendada. Hoone vast ei ole nii kallis kui masinad," ütles ta.
70 miljoni suurune investeering on Kilgi sõnul kombineeritud. "Praegu tuleb investeerida nii meie oma kapitali kui ka laenu. Saame kasutada ka Euroopa Liidu struktuurifondide raha, mingil määral saab ka tuge seadmete tootjalt," ütles ta.