Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
iPad 2 tegi rahvusvahelise debüüdi
Järgmise põlvkonna Apple tahvelarvuti rahvusvaheline debüüt tõstab lähikuudel märkimisväärselt ettevõtte tulemusi.
„iPad 2 müük saab välisturgudelt hoogu juurde ning kergitab Apple tulemusi järgmises kvartalis,” teatas täna avaldatud raportis Ticonderoga Securitiesi analüütik Brian White, „hea debüüt USA-s, tahvelarvutituru juhtpositsioon ja piiratud konkurents annavad põhjust seada suuri ootusi Apple suhtes.”
Apple müüs eelmise põlvkonna iPadi esimese 24 tunniga 300 000 tükki, iPad 2 vastu on investorid seadnud isegi suuremad ootused. Nimelt võib prognooside kohasel Apple teise generatsiooni tahvelarvutit esimese päeva USA müük ulatuda 1 miljonini.
„Meie prognoosi kohaselt müüdi iPad 2 mõne tunniga välja, ligi 10 poes Saksamaal,” teatas Ticonderoga Securitiesi analüütik Brian White, „Londoni, Pariisi, Zürichi, Toronto ja Barcelona poodides olid tulemused sarnased.”
„Uue generatsiooni iPadi nõudlus on uskumatult suur,” teatas Apple pressiesindaja TheStreetile, „me näeme palju vaeva et ükski soovija ei jääks ilma uuest iPadist.”
Esmaspäeva pärastlõunaks on tehnoloogiagigandi aktsia kerkinud 0,43 protsenti 353,01 dollarini.