Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Õige teenus annab võimaluse kulu vähendada

    "Logistikakulude kokkuhoiu seisukohalt annab efekti kõigi logistikateenuste ostmine ühe koostööpartneri juurest ning võimalusel koos lisateenustega," on ASi Eesti Post kommunikatsioonijuht Inge Suder veendunud.
    Näiteks Eesti Post ja AS DPD Eesti pakuvad lisaks pakiveoteenustele ka laoteenuseid - hoiustamine, komplekteerimine ja markeerimine, mis võimaldab kliendi vajadustele läheneda kompleksselt ning välja töötada kõige optimaalsem logistiline lahendus. "Nii saavad laoteenuseid kasutavad kliendid kullerteenuseid väga mõistliku hinnaga, sest saadetised komplekteeritakse ja väljastatakse sorteerimiskeskusega samas asukohas olevast laost," selgitab Suder.
    Pakivedajad rõhuvad mugavusele. DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd lisab, et oluline on teha pakisaatmine ettevõtete jaoks mugavaks - alates paki markeerimissiltide vormistamise programmilahendustest ja tellimuse edastamisest kuni kättetoimetuse valikuteni.
    Eesti Posti teenustest on ettevõtetele kullerveoks kõige populaarsem ELS Standard, mille raames toimetatakse saadetis kohale üleandmisele järgneva tööpäeva jooksul. Kui pakke samale saajale on nii palju, et otstarbekas on need alusele panna, saab saadetised saajale edastada teenuse ELS Transport raames.
    Teenuse valik algab ajanõudest. DPD Eesti klient saab valida sobiva ajalise teenuse - on tavateenus, kus Eestis saab saaja paki kätte järgmisel tööpäeval hiljemalt kell 16, või ajakriitiline kaupade kättetoimetamine. "Hiljuti tulime välja võimalusega pakkuda senisest soodsama hinnaga teenust iseteeninduskeskkonna www.pakivedu.ee kaudu. See sobib eelkõige väikeettevõtetele, kellel on kuni 15 pakki kuus ning eraisikutele kullerpaki saatmiseks-saamiseks kõikjale üle Eesti ja Euroopa," tutvustab Kivimurd. Lisavõimalusi pakub ka eelmise aasta sügisel üle Eesti avatud 24 DPD Eesti Pakipoodi, mis asuvad Cargobusi esindustes. Pakipoodidest on võimalik saadetis saata Euroopas asuvasse sihtpunkti sõltuvalt sihtriigist 1-8 tööpäeva jooksul. Pakipoe teenus sobib nii eraisikutele kui ka äriklientidele, kes väikeste mahtude tõttu ei soovi lepingut sõlmida.
    Sarnane Pakipoega on juba Eestis palju tuntust kogunud SmartPOSTi teenus, mis on eriti populaarne veebi- ja kataloogikaupmeeste hulgas. Itella SmartPOST OÜ tegevjuht Risto Eelmaa usub, et SmartPOSTi puhul hinnatakse eelkõige teenuse kiirust, mugavust ja lihtsust, sest paki saab teele panna kas või otse toidupoest.
    ASi G4S Eesti sularahadivisjoni kullerteenuse osakonna juhataja Marit Mandel soovitab soodsaimaks teenuseks pakiveol saadetiste transporti järgmise tööpäeva jooksul nii, et igapäevaselt on kokku lepitud kindlad korje ajad. "Kui pakimahud on suured ning tarne ei nõua järgmisel päeval saadetiste kohale toimetamist, siis pakume klientidele soodsa hinnaga saadetiste tarnet kuni kolm päeva," sõnab ta. Ettevõtted, kes saadavad igapäevaselt pakke, kasutavadki kõige rohkem pakiveoteenust, kus saadetised toimetatakse kohale järgmise tööpäeva jooksul. Samas on teatud piirkondades võimalik viia saadetised kohale korjega samal päeval ja suuremates linnades isegi 1-2 tunniga, lisab Mandel.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
ExxonMobile ja Chevroni tulud põrutavad allamäge
Naftahiiglased Chevron (CVX) ja ExxonMobil (XOM) teatasid esimese kvartali kasumite langusest, mida mõjutasid madalamad maagaasi hinnad ja väiksemad rafineerimise marginaalid.
Naftahiiglased Chevron (CVX) ja ExxonMobil (XOM) teatasid esimese kvartali kasumite langusest, mida mõjutasid madalamad maagaasi hinnad ja väiksemad rafineerimise marginaalid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.