Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Autopesula jättis kunded pika ninaga
Nn vautšeripoest sooduskuponge ostes tasub kontrollida teenusepakkuja tausta, seda enam, et vautšeripood enamasti saamata jäänud teenuse eest vastutust ei võta, kirjutas Postimees.
Päevapakkumisportaali ediilid.ee vahendusel autopesu müünud RSH Autopesula sulges ootamatult uksed ja tummaks jäid ka klientidele ainsaks kontaktivõimaluseks olnud mobiilinumbrid. Majandustegevuse registris sellist teenusepakkujat ei leidugi.
OÜ Arta Puit juhatuse esimehe, vautšerikeskkondade kaudu RSH autopesu teenust müünud Viljo Valge väitel oli ehk 5-6 inimest, kes temale saadetud e-kirjale vastust ei saanud. Samuti lubas ta inimestele raha tagasi maksta või autopesuks uue aja kokku leppida – tingimusel, et juhtum ajakirjandusse ei jõua.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.