FOTOD: laimamine?

08. september 2011, 14:13

Selveri juht Andres Heinver peab Rimi Eesti Foodi reklaamikampaaniat konkurente laimavaks.

„Reklaam on tehtud täpselt seaduse piirimail ja eks see on turundusliku väärikuse küsimus, kas reklaamida enda tugevaid külgi või minna konkurentide laimamise teed,“ ütleb Selveri keti juht Andres Heinver. Ka Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juhatuse liige Jana Koppel ei näe reklaamiseadusega otsest vastuolu, kuid möönab, et „nii ei ole ilus teha.“

 Säästumarketi reklaamid on paigutatud nii, et viitavad otseselt konkreetsetele kaubandusettevõtetele. Siiski ei tunnista Rimi Eesti Food`i turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja reklaamiseaduse eiramist. „Reklaam ei alaväärista ega halvusta ühtegi konkreetset kaubamärki,“ ütleb Lilleoja ja eitab, et tegemist on võrdleva reklaamiga.

 „Tõenäoliselt on mullune Rimi lihaskandaal ja nigelad majandustulemused pannud seda välismaist firmat otsima taas äärmuslikke meetodeid,“ oletab Selveri keti juht  Andres Heinver ja arvab, et „suure rahaga tehtud kampaania tulemus piirdubki vaid sellega, et tekitatakse diskussioon reklaami eetilisuse üle. Kas see kliente ka juurde toob on küsitav.“

Reklaamiseadus sätestab, et võrdlev reklaam ei tohi olla halvustav või laimav konkurendi kaubamärgi, ärinime, toodete või teenuste või nende tunnuste või müügitingimuste suhtes.

Reklaamiseadus loeb halvustavaks reklaamiks reklaami, mis otseselt või kaudselt alavääristab või mõnel muul viisil halvustab mõnda isikut, tegevust, tegevusala, toodet, teenust, äritegevust või muud reklaamis avaldatut. Halvustav reklaam on keelatud.

Tarbijakaitseameti esmasel hinnangul on Säästumarketi kaubamärgireklaam kooskõlas reklaamiseaduse põhinõuetega.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    12. September 2011, 08:39
    Otsi:

    Ava täpsem otsing