Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Burberry investeerib 200 mln naela
Briti luksuskaupade müüja Burberry plaanib tänavu investeerida uutesse poodidesse ja olemasolevate poodide laiendamisse Londonis, Chicagos ja Hongkongis kuni 200 miljonit naela.
Jaemüügipinda plaanitakse suurendada 12-14 protsendi võrra, liikudes suuremate poodide formaati ning avades 15 uut poodi arenevatel turgudel ja aktiivsetes turismikeskustes.
Ettevõtte majandusaasta kasum kasvas 26 protsenti, 376 mln naelale. Analüütikud ootasid 377 mln naelast kasumit. 2010/11 majandusaastal teenis ettevõte 298 mln naelase kasumi. Käive kasvas 24 protsenti, 1,9 miljardile naelale.
Seni ei ole Euroopa võlakriis ja Hiina aeglustuv majanduskasv avaldanud mõju luksuskaupade turule. LVMH teatas eelmisel kuul, et müügikasv kiireneb.
Ettevõte tõstab dividendi 25 protsendi võrra, 25 pennile aktsia kohta.
Aktsia hind kukkus uudise peale 4,9 protsenti, 1318 pennile.
Autor on Burberry aktsionär.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.