Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Taavi Aas: Tallinna ühistransport ei muutu kallimaks

    Tallinna abilinnapea Taavi Aasa sõnul ei tähenda uuele piletisüsteemile üleminek, justkui loobuks linnavalitsus tasuta ühistranspordi rakendamise ideest.

    „Uudisteportaalis DELFI pehmelt öeldes huvitava mõttearendusega esinenud kodanik Ahti Mänd on millegipärast vääriti aru saanud, justkui tähendaks Tallinna ühistranspordis e-kaardi süsteemile üleminek tasuta ühistranspordi ideest ja ühtlasi ka perioodikaartide süsteemist loobumist,“ nentis Aas.
    „Nii nagu lubatud, jätkame tööd uuest aastast kõigile tallinlastele tasuta ühistranspordi võimaldamiseks,“ kinnitas Aas. „Muutub vaid ühistranspordi tasuta kasutamise õiguse tõendamise meetod – st ID-pileti süsteemilt e-kaardi süsteemile üleminek ei ole tasuta ühistranspordi rakendamisel takistuseks.“
    Aas rõhutas, et Tallinna ühistranspordi kasutamise eest peavad aga mittetallinlased tõepoolest ka uuest aastast maksma, ent neile jääb alles võimalus kasutada üksikpiletist soodsamat nö. perioodikaarti, mis seotakse ID-pileti asemel sõiduõigust tõendava kontaktivaba e-kaardiga.
    „Puuduliku info alusel paanika külvamise asemel tulnuks enne kirjutama asumist maha jahtuda ja järele mõelda,“ nentis Aas. „DELFI kirjasõber lähtub oma põhjani vildakate rehkenduste tegemisel näitest, mis puudutas üksnes üksikpiletikasutajaid ehk neid kes sõidavad Tallinna ühistranspordiga üksnes aeg-ajalt või näiteks turistina esma- ja ainukordselt.“
    Aasa sõnul kasutab kirja autor eeldatavasti ka praegu 18.50 eurot maksvat 30 päeva kaarti, mitte üksikpileteid, mis teeksid igapäevase ühistranspordikasutuse tõepoolest kordi kallimaks.
    „Rõhutan veelkord, et kõigi eelduste kohaselt saab tallinlasest ühistranspordi kasutaja uuest aastast täiesti tasuta teenuse, Tallinna ühistransporti igapäevaselt kasutavatele mittetallinlastele jääb aga alles võimalus soetada perioodikaart – seega ühistransport ei muutu mitte kellegi jaoks kättesaamatult kalliks.“
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Neste aktsia keeras uue juhi teate peale otsa ülespoole
Terasetootja Outokumpu juht Heikki Malinen valiti kütusetootja Neste uueks tegevjuhiks ja ettevõtete aktsiad liikusid selle peale eri suunas.
Terasetootja Outokumpu juht Heikki Malinen valiti kütusetootja Neste uueks tegevjuhiks ja ettevõtete aktsiad liikusid selle peale eri suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Eesti tegi hinnatõusuga naabritele silmad ette
Euroala harmoneeritud tarbijahinnaindeks püsis aprillis aastatagusel ehk 2,4% tasemel, selgub Eurostati andmetest.
Euroala harmoneeritud tarbijahinnaindeks püsis aprillis aastatagusel ehk 2,4% tasemel, selgub Eurostati andmetest.