Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Elektriautode kiirlaadimisvõrk valmib aasta lõpuks

    Käesoleva aasta lõpuks valmivast 163-st elektriautode kiirlaadijast koosnevast üle-eestilisest võrgust on tänaseks paigaldatud üle poole ehk 97 kiirlaadijat.

    Kuni jaanuari lõpuni on kiirlaadijate kasutamine tasuta, pärast mida tuleb ühe laadimiskorra eest maksta orienteeruvalt kaks kuni kolm eurot.
    Tänaseks juba paigaldatud kiirlaadijaid on kasutatud laadimiseks enam kui 1700 korral. Kõige aktiivsemalt on kasutatud Tallinna Lootsi ja Tartus Ringtee tänaval asuvaid laadijaid. 
    Elektriautode omanikud saavad jaanuari lõpuni kiirlaadimisvõrgus tasuta laadida, alates 1. veebruarist muutub laadimine tasuliseks. Kui praegu on kiirlaadijate kasutamine kõigile vaba, siis alates  1. detsembrist tuleb klientidel sõlmida vastav leping. 
    Teenuse kuutasuks kujuneb alates 1. veebruarist orienteeruvalt 15 eurot ja ühe laadimiskorra hinnaks ligi 2-3 eurot. Lisaks on võimalik valida ka kuutasuta pakett, mille puhul on laadimiskorra hind mõnevõrra kallim. Täpsed pakettide hinnad avalikustatakse novembri lõpus. Kiirlaadijaga saab elektriauto akud täita 80% ulatuses ning sõltuvalt automargist võimaldab see müügil olevate mudelite puhul kuni 140 kilomeetri läbimist.
    Üle Eesti paigaldatakse kokku 163 kiirlaadijat 149 asukohta. Nendest 100 laadijat hakkab paiknema asulates ja 63 maanteede ääres. Suurematest linnadest tuleb Tallinnasse 27, Tartusse 10, Pärnusse 5 ja Narvasse 2 kiirlaadijat. Suurema liikluskoormusega maanteedele paigaldatavate kiirlaadijate vahemaa jääb 40-60 kilomeetri piiresse. Paigaldatud kiirlaadijate nimekirjaga saab tutvuda veebilehel www.elmo.ee.
    KredExile on tänaseks esitatud elektriauto ostmiseks 99 taotlust, positiivne otsus on tehtud 80 taotlejale.
     
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Aimar Ventsel: pildikesi Moldovast, peidetud vaesusega venelikust riigist „kusagil seal“ “Istun seda jutukest kirjutades Chişinău Moldova rahvusköögi restoranis ...”
Mida me teame Moldovast? Laias laastus mitte midagi, nendib etnoloogiadoktor Aimar Ventsel. Ja valgustab meid.
Mida me teame Moldovast? Laias laastus mitte midagi, nendib etnoloogiadoktor Aimar Ventsel. Ja valgustab meid.
Keskpankurid ajasid USA aktsiad tippudelt taanduma
Uusi tippe vallutanud peamised USA aktsiaindeksid taandusid neljapäeval kui keskpankurid viitasid baasintressimäära jäämisele kõrgemale tasemele kauemaks.
Uusi tippe vallutanud peamised USA aktsiaindeksid taandusid neljapäeval kui keskpankurid viitasid baasintressimäära jäämisele kõrgemale tasemele kauemaks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Funderbeami asutaja lahkub tegevjuhi kohalt
Funderbeami asutaja ja tegevjuht Kaidi Ruusalepp annab oma igapäevased tegevused üle ning jätkab juunist nõukogus ettevõtte asutajana.
Funderbeami asutaja ja tegevjuht Kaidi Ruusalepp annab oma igapäevased tegevused üle ning jätkab juunist nõukogus ettevõtte asutajana.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Heleniuse kinnisvaraarendus sai Kaamose taustaga juhi
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Euroala majanduskasv hoogustus esimeses kvartalis Eesti majanduslangus Euroopa üks sügavamaid
Nii euroala kui Euroopa Liidu majanduskasv oli esimeses kvartalis aastatagusega võrreldes 0,4 protsenti. Eesti majanduslangus on aga Euroopa üks sügavamaid.
Nii euroala kui Euroopa Liidu majanduskasv oli esimeses kvartalis aastatagusega võrreldes 0,4 protsenti. Eesti majanduslangus on aga Euroopa üks sügavamaid.