Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Müügigasell kaasas uue omaniku
Soome ettevõtte Energiakolmio ostis kolmandiku suurfirmade müügigasellist ehk energiateenuseid pakkuvast Baltic Energy Services OÜ.
"Energiakolmio omanikerigi kaasamine on loomulik jätk aastatepikkusele koostööle Soome klientide teenindamisele Balti riikides”, teatas BESi juhatuse esimees ja üks omanik Kaido Veldemann pressiteates. Ettevõte saab nüüd jõulisemalt tulevikus laieneval NordPooli elektriturul konkureerida.
Baltic Energy Services omanikud olid seni 37,5% ulatuses Marko Allikson (OÜ Powersave), 37,5% ulatuses Peeter-Jass Pikk (OÜ Gravel), 15% ulatuses Kaido Veldemann (OÜ Boid) ja 10% ulatuses Priit Mikelsaar (OÜ And). Kaido Veldemanni sõnul väljus Priit Mikelsaar omanikeringist ning teised osanikud vähendasid osalusi selliselt, et Energiakolmio sai 30%.
”Energiakolmio eesmärk on saada juhtivaks energia portfellihalduse teenuste pakkujaks Põhjamaade ja Balti elektriturgudel”, ütles Energiakolmio tegevjuht, Anssi Kuoppala. Energiakolmio pakub elektrihanke ja müügiteenuseid ning energiasäästuteenuseid. Ettevõttes töötab Soomes 90 inimest ning ettevõtte 2012. aasta käive oli 28,4 miljonit eurot. Baltic Energy Services on elektri portfellihaldur Balti riikides, omades Eestis ca 10% turuosa. Ettevõtte käive 2012 aastal oli 42,6 miljonit eurot ning ärikasumiks 24 500 eurot. Ettevõtte klientideks on suuremad elektritarbijad, võrguettevõtjad, elektri jaemüüjad ja kauplejad ning taastuvenergia tootjad.
Parim müügikasvataja. Baltic Energy Services võitis mullu sügisel Äripäeva ja Äripäeva teemaveebi Bestsales.ee korraldatud enim müügikäivet kasvatanud firmade pingereas ehk Müügi TOPis enam kui 1 mln eurot käivet teeninud firmadest esikoha, kirjutas Bestsales.ee sügisel uudises
Äripäeva Müügi TOPi võitjad selgunud.
Ettevõtte tegevjuht Kaido Veldemann ütles tänukõnes, et võtavad seda auhinda avansina 2013. aastaks (Müügi TOP koostati septembri lõpus 2012. aasta näitajate põhjal). „Käibekasvus mõjutas elektrituru struktuursed muudatused ja klientide käitumise muutused,“ rääkis Valdermann. Lisades, et hea tulemuse taga on meie enda inimeste tugev töö, mida oleme teinud alates 2009. aastast.
„Meie segmendis on kliendid aru saanud, et elektri ostmist ei ole tarvis teha selleks, et saada eelarvesse mingi number, vaid see on midagi enamat ja läbimõeldud tegevus."
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.