Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Äripäev Bonnieri müügiauhindade finaalis
Bonnieri grupi parimate müügitöötajate preemiate jagamise 14 finalisti seas on Äripäeva reklaamimüüja Kirk-Marius Kukumägi.
„Olen iga päev enam-vähem 110% endast andnud. Kui ma tulin, siis sain portfelli, mida olen kasvatanud ja uusi kliente leidnud,“ arutles vaid veidi üle aasta Äripäevas töötanud Kukumägi põhjuste üle, miks ta valituks osutus. Ta pidas finalistide hulka jõudmist oluliseks tunnustuseks.
Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido, kes Kukumägi preemiale esitas, tõstis samuti esile tema eelmise aasta häid tulemusi. „Esiteks on ta toonud aasta jooksul üle 160 uue kliendi ja teiseks on ta oma kliendiportfelli väärtust kasvatanud üle 100 000 euro võrreldes 2012. aastaga,“ selgitas Laido.
Äripäevast esitati preemiale juba kolmandat korda ka reklaamimüügijuht Vivian Berg, kes pääses mullu finaali aasta müügiesindaja kategoorias. Seekord Berg finalistide sekka ei jõudnud.
Laido sõnul on Äripäevas väga hea müügimeeskond, kelle seast on kandidaate esitada tõenäoliselt ka järgnevatel aastatelgi.
„Võin tuua lihtsa näite. Kogu reklaamiturg kasvas eelmisel aastal alla 5%, kus suureks tõukeandjaks olid kohalike omavalitsuste valimised, kus tele ja kohalikud lehed võitsid. Aga lehed olid miinuses peaaegu 5%ga. Äripäeva reklaamiosakond tegi 20% kasvu sisuliselt langeva turu tingimustes. Selles suhtes ma arvan, et meil on potentsiaalseid kandidaate kõvasti,“ kõneles Laido.
Bonnieri müügiauhindadega tunnustatakse parimaid Bonnieri grupi reklaamimüüjaid. Sel aastal esitati grupi ligi 1000liikmelisest müügimeeskonnast 75 töötajat, kelle hulgast valis rahvusvaheline žürii 14 parimat.
"Arvestades, et Bonnieris on nii palju andekaid ja motiveeritud müügiinimesi, on alati põnev väljakutse valida välja need, kes on teinud teistest pisut rohkem," ütles žürii esimees Ulrika Saxon.
Žüriisse kuuluvad Bonnieri Growth Media tegevjuht Ulrika Saxon, Casten Almqvist Rootsi TV4st, Gry Bjørhovde Bonnier Media ASist Norrast, Jesper Buchvald Bonnier Publications A/Sist Taanis, MTV Media esindaja Soomest Heikki Rotko, Andrus Vaher ZAO Bonnier Business Pressist Venemaalt ja Bonnieri korporatsiooni esindaja USAst Eric Zinczenko.
Preemiaid jagatakse kolmes kategoorias: aasta uustulnuk, aasta müügijuht, aasta müügiesindaja ja aasta parim erinevatesse kanalitesse müüja. Müügiesindaja preemiale on viis finalisti, ülejäänud kategooriates kolm. Parimad kuulutatakse välja 21. märtsil Stockholmis. Preemia suurus on 30 000 eurot. Preemiaid jagatakse alates 2007. aastast.
Vaata finaliste tutvustavat videot
siit.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.