Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mis läks Elroni kommunikatsioonis valesti?
Elroni müügi- ja arendusjuht Norbert Kaareste tõi välja neli punkti, mida oleks võinud rongide ja operaatorivahetuse ajal vältida, Äripäeva kommunikatsiooni ja suhtekorralduse ajakirjas Kaja.
Kaareste märkis ajakirjas Kaja, et tagasi vaadates võib öelda, et Elroni teavitustegevus oleks pidanud olema intensiivsem ja hoiatama ka võimalike tõrgete eest.
Kaareste välja toodud punktid
1. Ei olnud objektiivset ülevaadet, kas rongireisijad teavad muudatuste suurust.
2. Keerukaim ja suurim tõrge tekkis piletimüügisüsteemis, mis ei töötanud avapäevadel ootuspäraselt.
3. Probleeme oli ka kodulehega, mis lakkas kohati töötamast, sest seal esitatud päringute arv kasvas mitu korda.
4. Sõitjaid oleks pidanud varem teavitama, et aasta esimestel päevadel võib esineda IT-süsteemide seadistamiste tõttu tõrkeid.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.