Esmaspäev 20. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Swed: vabandame vale mulje pärast

Indrek Kald 27. mai 2014, 12:52

Vabandame vale mulje pärast, mis seoses sularahateenuste muutusega Haapsalu kontoris avalikkusele on jäänud, ütles Swedbanki jeapanganduse tegevdirektor Ulla Ilisson.

"Suhtluses pole oluline mitte see, mida soovid öelda, vaid see, kuidas sind mõistetakse. Antud loo puhul väljendas Swedbanki esindaja end mõneti valesti ja palume selle pärast vabandust," lisas ta pressiteates.

"Mitu lennukit tõuseb Haapsalust õhku? Mitu kruiisilaeva siit stardib?" vastas panga Lääne-Eesti regiooni direktor Egon Jekabson Lääne Elu ajakirjanikule, kes küsis, kuidas peavad ilma valuutavahetuseta hakkama saama Haapsalu elanikud ja linna külastavad välismaalased. Sularahateenuste lõpetamine ning panga regioonijuhi kommentaar ajendas Läänemaa omavalitsusjuhte saatma Swedbanki protestikirja.

Ilissoni sõnul oli Swedbanki otsusest Haapsalus sularahaga seotud töökorraldust muuta eelnevalt juttu ka linnavõimu esindajatega. "Selle sammuga liigume juba mitu aastat tagasi alguse saanud suunas, kus lähtume klientide muutuvatest harjumustest – kontoreid külastavate klientide hulk on viimastel aastatel mitu korda kahanenud ning igapäevaseid pangaasju aetakse aasta-aastalt enam interneti- või mobiilipangas ning pangaautomaatide vahendusel," kinnitas ta.

95% Swedbanki Haapsalu klientidest, sealhulgas pensionäridest, teeb sularahatehingud automaatide vahendusel - näiteks aprillikuus sooritas kontoris telleri abiga sularaha sissemakse kontole 18 inimest, samal ajal tegi seda sissemakseautomaadis 3664 inimest.

Igakuiselt teeb sularaha sisse- või väljamaksetehinguid kontoris 36 Haapsalu eraisikut. Valuutavahetustehinguid tehti Haapsalus aprillis 118, suvel kerkib see arv paarisajani. "Eurole ülemineku järel on valuutatehingute arv kõigis meie kontorites, ka Haapsalus, oluliselt vähenenud," sõnas Ilisson.

Haapsalu on Swedbankile teine maakonnakeskus, kus sularahateenused lõpetatakse – mullu sügisel tehti sama Paide kontoris, kus kogu protsess sujus panga teatel rahulikult.

"Mõistame, et nende inimeste jaoks, kes sularahaga siiski kontoris toimetama on harjunud, on tegu muutusega, mis vajab kohanemist. Selleks võtamegi sagedaste sularahatehingute tegijatega Haapsalus eraldi ühendust ja aitame leida alternatiivsed võimalused, kuidas pangaasjad aetud saaksid. Samamoodi käitume ka kõigis teistes kontorites, kus sularahaga seotud töökorraldust muudame," sõnas Ilisson.

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. May 2014, 14:23
Otsi:

Ava täpsem otsing