Starman: kliendid võivad ühinemisel tagaplaanile jääda

Eliisa Matsalu, Marta Jaakson 30. mai 2014, 18:45

Starmani kommunikatsioonijuht Kristi Reiland märkis, et ta ei usu, et EMT ja Elioni ühinemise tagajärjel klientidele uusi eeliseid tekib ning lisas, et Starman jälgib ühinemisprotsessi suure huviga.

„Võib juhtuda, et kogu aur läheb lähiajal toolide jagamisele ning kliendid, tootearendus ja teenindus jäävad tahaplaanile. Seetõttu jälgime ühinemisprotsessi suure huviga,“ ütles Tiivel.

Ta nentis, et samasse kontserni kuuluvad EMT ja Elion on teinud usinat koostööd juba aastaid, ent klientide vaatenurgast on sünergia jäänud pigem tagasihoidlikuks. Tiivel sõnas, et tegu on formaalse struktuurimuudatusega, mis tekitab ühinevate ettevõtete sees kindlasti pingeid. Ta ei usu, et ühinemise tagajärjel tekib klientidele ootamatult mingeid uusi eeliseid.

Tiivel rõhutas, et Starman on viimastel aastatel panustanud väga tugevalt tootearendusse. „Julgen öelda, et oleme tehnoloogilistelt lahendustelt konkurentidest peajagu üle,“ lausus ta ning lisas, et Starman kavatseb pingutamist jätkata.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
02. June 2014, 12:24
Otsi:

Ava täpsem otsing