Kuidas müüa luksuskaupa?

14. november 2014, 14:11
Rolexi üks kallimaid kellu
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20141114/NEWS/141119750/AR/0/AR-141119750.jpg

Mitte keegi ei kanna Burberry mantlit lihtsalt selleks, et saada sooja, ega osta Dom Perignoni, sest tal on janu, ega sõida Bentleyga lihtsalt selleks, et saada punktist A punkti B, kirjutab luxsurysociety.com. Luksuskaupa ostetakse ja omatakse tunduvalt vähem ratsionaalsetel põhjustel.

„Miks mul on vaja teada, kuidas läheb kellatööstusel? Mina tegutsen ju luksusäris,“ on öelnud kunagi Rolexi tegevjuht. Ühesõnaga käib luksuskauba müümine ja turundamine hoopis teistmoodi kui ülejäänud kauba puhul. Marketingi Instituudi tegevjuht Anu-Mall Naarits võtab selle kokku sõnadega: „Ostetakse mitte luksuskaupa, vaid luksusbrändi: kuuluvust, eneseväljendust, staatust.“

„Oluline on, et luksuskaupade puhul on kogu turundus pööratud erakordse elamuse, kogemuse ja tunde loomisele,“ selgitas Naarits ja jätkas: „Oluline on ka piiratud kättesaadavus ning see, et tooteid kasutavad just need inimesed, kellele see mõeldud on. On ju kandjad või kasutajad ja kandmiskohad oluliseks luksusbrändi komponendiks.“

Loe soovitusi ja uuringu tulemusi Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
14. November 2014, 14:11
Otsi:

Ava täpsem otsing