Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas parendada teeninduskultuuri?
Viru Keskuse Denim Dreami rõõmsameelne klienditeenindajaFoto: Scanpix/Postimees
Klienditeeninduse üle on Eestis palju nurisetud. Kas pole teenindajad piisavalt motiveeritud või pole ettevõtetes teeninduskultuur piisavalt välja arenenud ja hinnatud? Uuringuettevõtte Service Checki sõnul on hea teeninduse alustalaks terve ettevõtte organisatsioonikultuur.
Teeninduskvaliteedi uuringuid tegev ettevõte Service Check viis klientide seas läbi küsitluse, et selgitada probleeme teeninduses ning hinnata Eesti teeninduskvaliteeti.
Service Check'i asutajad Tauri Taime ja Siim Padar on veendunud, et meie teeninduskvaliteet on viimastel aastatel teinud tugeva sammu ülespoole, kuid arenguruumi on piisavalt.
Loe Äripäeva teemaveebist
kaubandus.ee pikemalt, kuidas kommenteerivad teeninduskultuuri kindlustusselts Ergo ja Põldma Kaubandus ning kuidas seda nende arvates paremaks muuta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.