Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Suurepärase müügiinimese 11 omadust
Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido toob välja müügiinimese 11 suurepärast isikuomadust.Foto: Meeli Küttim
Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja If P&C Insurance müügidirektor Artur Praun räägivad, millised on suurepärase müügiinimese omadused ning kuidas nemad leiavad suurepäraseid müügiinimesi.
If P&C Insurance müügidirektori Artur Prauni sõnul on suurepärane müügiinimene rõõmus, kohanduv, kliendist lähtuv, empaatiline, kliendisuhtele pühendunud, õppimisvõimeline, nutikas, sportlikult aktiivne. „Nimekirja võiks pikalt jätkata, kuid suurepärasuse loob ikkagi inimese tahe ja soov seda tööd teha,“ ütles Praun.
„Kui kõik suurepärase müügiinimese omadused kokku panna, siis saame sellise „üliinimese“. Aga oluline on, et müügiinimesel on igast sellest omadusest midagi olemas,“ ütles Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido. Ta lisas, et Äripäeva reklaamiosakonnas on kõikidel müügiinimestel midagi nimetatud isikuomadustest olemas, mõnel rohkem, mõnel vähem.
Loe
Äripäeva teemaveebist bestsales.ee, mis on müügiinimese 11 suurepärast isikuomadust!
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.