Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Äripäeva kontsernis alustas sisuturundusagentuur
Jaanuaris alustas iseseisva äriüksusena tegevust Äripäeva meediakontserni kuuluv sisuturundusagentuur Bonnier2B, uue üksuse eesmärk on teenindada ärikliente, kes soovivad jutustada oma ettevõtte lugu.
„Igal ettevõttel on lugu, edukamad on selle üles leidnud ja turundusvankri ette rakendanud, teisi saame kontseptsiooni loomisel aidata,“ lausus Bonnier2B strateegiajuht Villy Paimets.
Bonnier2B loovjuhi Kirke Klemmeri sõnul võeti agentuuri luues malli selles valdkonnas tegutsevatelt maailma tuntumatelt meediaorganisatsioonidelt, näiteks Bonnieri ettevõtete gruppi kuuluv sisuturundusagentuur Spoon tegutseb edukalt Rootsi, Soome ja Norra turul.
Ka hakkab Bonnier2B pakkuma sisuturundusalaseid töötube ja koolitusi.
Bonnier2B on Äripäev ASi iseseisev äriüksus, mis pakub äriklientidele sisuturundusteenuseid, sh ettevõtete, nende omanike-juhtide-töötajate, toodete-teenuste tutvustused, sisuturundusartiklid, eriväljaanded, ettevõtete-asutuste siselehed, kliendiajakirjad, messikataloogid, reklaamtrükised, brošüürid, otsepostitused, video- ja fotojutustused ning kujundus.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.