Eesti turunduses intelligentset naisklienti ei eksisteeri

20. märts 2017, 08:45
Naisinvestorite Klubi asutaja ja investor Kristi Saare
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170320/NEWS/170319682/AR/0/AR-170319682.jpg

Investor Kristi Saare märkis turunduskonverentsi Password vestlusringis, et intelligentne naisklient ostab pigem välismaalt, sest Eestis puudub väärtuspakkumine. Loe, milliseid soovitusi jagas turundajatele Naisinvestorite Klubi asutaja, kes saab mõjutada tuhandete naiste finantsotsuseid.

Saare sõnul vaadatakse naisterahvast finantssektoris siiani üllatunud pilgul, kui mõni intelligentne küsimus tuleb. Ka naisinvestorisse suhtutakse kui rumalasse naistarbijasse, kes ei ole võimeline peenemaid ostuotsuseid tegema.

“Suhtumine on umbes selline, et teil on naisteklubi, pakume siis mingeid ripsmetušše või muud stereotüüpset,“ tõi Saare näite turundustaktikast, mis töötab intelligentse kliendi puhul hoopis vastu.

Ta juhtis turundajate tähelepanu sellele, et kui inimene on ükskord rahast mõtlema hakanud ja sukeldunud investeerimismaailma, siis talle on väga oluline väärtuspakkumine, mis ta selle kaubaga kaasa saab. „See inimene ei osta enam selle pärast, et olla naabrist parem või et staatus määrab, vaid ta ostab asju selle sisemise väärtuse pärast.“

Sinu tellimus on lõppenud.

Sul pole veel Äripäeva tellimust?

või Loe Äripäeva tutvumishinnaga 1 euro nädalas
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
20. March 2017, 08:51
Otsi:

Ava täpsem otsing