Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuulsate logode sees on peidus saladused
FedExi logos tekib E ja X tähe vahele selge nool.Foto: Scanpix/Caro
Kullerteenuste firma FedExi logo sees on peidus sajalane nool. Selle triki ja ruumi kavala kasutamise eest on FedEx palju kiita saanud ja ettevõtte logo on nimetatud üheks kõige nutikamalt ruumi kasutavaks.
Selline kujundus oli õnnelik juhus,
kirjutab CNN. „Meil polnud mõtteski sinna noolt teha,“ ütles Lindon Leader, kes selle logo 1994. aastal kujundas. Tema tiim tegi logost üle 400 versiooni, enne kui märkas, et kui panna suures kirjas E ja väikses kirjas x üksteise kõrvale, saab tekitada midagi noolesarnast. Mõte arenes edasi ja lõpuks oligi kujundajatel missioon kujundada need E ja x sel kombel, et tekiks nool, mis viitaks ettevõtte võimele viia kaup usaldusväärselt ühest kohast teise.
Sarnaseid vimkasid on veel mitmes teises maailmakuulsas logos, vaata galeriist!
BMW. Kaua arvati, et see logo tähistab lennukipropellerit taevasinisel taustal, viidates BMW ajaloole lennukimootorite tootjana. Nüüd on ettevõte täpsustanud, et tegelikult viitab logo nende alguskoha Baierimaa lipule, mis on siniste ja valgete ruutudega.Foto: Scanpix