Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Beuker: turunda ennast lisaks inimestele ka algoritmidele
Hollandi turundusstrateeg Igor Beuker pani kuulajad turunduskonverentsil Password oma mugavustsoonis nihelema.
Beukeri sõnul elame kaose ja muutuste ajastul. Järjest suurem tähtsus on kultuuril ja väärtustel koos innovatsiooniga. See tähendab eelkõige mugavustsoonist välja astumist, et sünniks midagi uut. Ta juhtis tähelepanu sellele, et kõik tahavad innovatsiooni, aga mitte keegi ei taha muutuda.
Innovatsiooniga seotud väljakutseid on alates kiviajast olnud mitu. Meil on olnud põllumajandusrevolutsioon, tööstusrevolutsioon I & II (1750-1900) ja III aastatel 1960-2000. Nüüd oleme jõudnud Industry 4.0 etappi, mis peaks olema pöördepunkt kogu maailmale. See tähendab senise maailma lammutamist ja segi löömist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.