• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,27
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,27
  • 28.11.17, 21:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Goldman: Amazoni aktsia peaks veel tublisti tõusma

Amazoni aktsiad peaksid järgmisel aastal tublisti tõusma, sest ettevõtte innovatsioon on tugev ja hinnapaindlikkus suur, teatas investeerimispank Goldman Sachs.
Goldman: Amazoni aktsia peaks veel tublisti tõusma
  • Foto: EPA
Goldman Sachsi analüütikud ootavad e-kaubanduse hiiult sellel nädalal toimuval iga-aastasel re:Invent konverentsilt suuri asju. Näiteks analüütik Heath Terry arvab, et ettevõte avalikustab mitmed uued tooted.
Terry kordas oma ostusoovitust ning tõstis Amazoni aktsia hinnasihi 1300 dollarilt 1450 dollarini. Esmaspäevase hinnaga (1195 dollarit) võrreldes on hinnasiht 21 protsenti kõrgemal.
„Konverentsil re:Invent avalikkuse ette toodud toodete arv on aasta-aastalt järjest kasvanud. 2016. aastal tuldi välja 15 tootega, aasta enne seda 10 tootega,“ kirjutas Terry teisipäeval.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Amazoni konverents toimub sellel nädalal Las Vegases, kus traditsiooniliselt tuuakse turule mitmeid uusi tooteid ning Web Services uuendusi ja avalikustatakse partnerlusi. Konverentsist võtavad osa tuhanded inimesed ning kõige enam oodatakse pilveteenuste äriga seotud uuendusi.
„Me usume jätkuvalt Amazoni kiiresse innovatsiooni. Suurenema peaks ka hinnapaindlikkus. Pilveteenuseid hakatakse aga aina enam kasutama, sest ettevõtete tehnoloogiabaas vananeb,“ seletas Terry. „Amazoni veebiteenuste toote avarus (breadth) annab ettevõttele konkurentsieelise. Erinevates regioonides on neil saadaval ligi 100 toodet – sellise tooteportfelli saamiseks peaks teised müüjad ühinema.“

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele