Joogitootja PepsiCo teatas täna oma kvartalitulemused, mis ületasid analüütikute ootusi. Sellele aitas kaasa tugev snäkkide ja karastusjookide müük, vahendab CNBC.
Ettevõtte kasum aktsia kohta ulatus esimeses kvartalis 96 dollarisendini. Käive tõusis 4,3 protsenti, 12,56 miljardi dollarini. Analüütikud ootasid vastavateks numbriteks 93 senti ja 12,4 miljardit.
PepsiCo tegeleb praegu populaarse Gatorade’i brändi restruktueerimisega. „Me näeme edu juba müügikasvus ning ärisuundades,“ teatas ettevõte. Hiljuti toodi turule jook Gatorade Zero, kus pole süsivesikuid.
Rahvusvaheliselt läks ettevõttel kõige paremini Ladina-Ameerikas ja Sahara-taguses Aafrikas, kus müük kasvas vastavalt 14 ja 15 protsenti.
Pepsi prognoosib, et terve aasta käive kasvab vähemalt 2,3 protsenti. Kasum aktsia kohta peaks eelmise aastaga võrreldes tõusma 9 protsenti, 5,70 dollarini.