Tallinki täna avaldatud kvartalitulemustest nähtub, et kahanemine toimus igal rindel.

- Tallinki juht Paavo Nõgene
- Foto: Andras Kralla
Kontserni müügitulu kahanes neljandas kvartalis 2,7% 226,6 miljonile eurole. Kokkuvõttes jäädi 1,8 miljoni euroga kahjumisse. Möödunud aastal vaatas realt vastu 1,1 miljoni euro suurune kasum. Kahanemistrendi näitab ka reisijate arv. Samuti vähenesid varad (-2,2%) 1,5 miljardile eurole, samal ajal kui kasvu näitas netovõlg (+1,4%) 428 miljonile eurole. Kontsern tõi välja, et negatiivsete arengute taga on eelkõige varasemast väiksem prahitulu – prahiti välja vähem laevu – ning maailmaturu hindade tõusust tulenev suurem kütusekulu. Kurja tegi ka sadama piirkonnas asuvate kaldakaupluste müügitulu vähendamine ning Eesti viimaste aastate suured aktsiisitõusud. Ühekordsete kulude osas tõi kontsern välja Helsingi börsil noteerimise kulud 1,5 miljonit eurot ja kütusemahuti rendilepingu lõpetamise kulud 0,9. Ühekordse tuluna saadi 1 miljon eurot eelmiselt Superfasti laevade omanikult.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.