• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,91
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,91
  • 08.07.19, 14:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Neid USA aktsiaid ostavad rootslased

Aina rohkem rootslasi on hakanud ostma Ameerika Ühendriikide ettevõtete aktsiaid. Eelkõige eelistavad rootslased tehnoloogiaettevõtteid, kirjutab Dagens Industri.
Walt Disney aktsia on üks rootslaste lemmikutest. Rootsi pangast Netbank Avanza sai USA ettevõte viimase aastaga juurde üle 1000 uue omaniku.
  • Walt Disney aktsia on üks rootslaste lemmikutest. Rootsi pangast Netbank Avanza sai USA ettevõte viimase aastaga juurde üle 1000 uue omaniku.
  • Foto: AP/Scanpix
"Huvi on kasvanud. Just noored aktsionärid tahavad oma investeerimisportfelli lisada välisettevõtete aktsiaid," ütles Rootsi panga Netbank Avanza ökonomist Johanna Kull. "Kümnest investorist kolm omab portfellis mingi välisettevõtte aktsiaid. Aga kogu portfelli investeeringutest moodustavad välisettevõtted ainult kümnendiku," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele