Investor Toomase konverentsil esinenud Wise´i esimene töötaja Triin Hertmann ärgitas kuulajaid mõtlema, kas nad kasutavad oma mõju ja võimu ning vahendeid vaid isiklikuks hüveks või oluliste probleemide lahendamiseks. Tema aktsiapakki kuulub ka miljoneid väärt osalus Wise´is, mille müüki kaalub ta aastate pärast.

- Ettevõtja ja investor Triin Hertmann rääkis investor Toomase konverentsil, et ettevõtjad ja investorid võiksid oma aega ja raha kasutades mõelda selle mõju ulatusele.
- Foto: Raul Mee
"Kui olete jõudnud oma eesmärkideni, finantsis, karjääris, ettevõtetega, siis loodan, et teil tekib küsimus - kas järgmine miljon portfellis või 20% suurem kasum on tõesti mu ainus suur eesmärk või suudan teha midagi enamat," rääkis ta. "Kas mu aeg ja raha aitab vaid mind ja mu lähiringi või ka kogukonda, ühiskonda või tervet maailma?"
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Wise'i kolmanda kvartali käive kasvas kolmandiku võrra ja ettevõte suurendas klientide arvu enam kui 4 miljonini. Aasta teiseks pooleks oodatakse kasvu mõningast jahenemist.
President Kersti Kaljulaid on jõudnud konservatiivse strateegia ja sissetulekute suurendamisega rahalise vabaduseni ühtegi kahjumlikku tehingut tegemata.
Oleksite te näinud, kuidas pool saalitäit rahvast laupäeval Investor Toomase konverentsil ruumist välja voolas, et kitsukeses kõrvalsaalis kasvõi püstijalu paralleelsessioonil Jaak Roosaarelt õppida, kuidas aktsiaid lühikeseks müüa!
Jaemüügis loob füüsiline ruum sageli aluse kogu kliendikogemusele. See mõjutab seda, kuidas inimesed poes liiguvad, kui kaua nad seal viibivad ja kui palju nad ka kulutavad. Ettevõtete jaoks on sisekujundus rohkem kui lihtsalt esteetika – see aitab kaasa ärieesmärkide saavutamisele. IKEA sisekujundusekspert jagab praktilisi näpunäiteid, kuidas läbimõeldud ruumilahendused parandavad poe funktsionaalsust ja klientide ostukogemust. Üheks hiljutiseks näiteks on Tallinna butiigi „Signature Tailoring“ sisekujundus.