• OMX Baltic−1,45%300,87
  • OMX Riga−0,19%890,9
  • OMX Tallinn−0,82%2 053,84
  • OMX Vilnius−0,37%1 194,61
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,34%8 880,99
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,19
  • OMX Baltic−1,45%300,87
  • OMX Riga−0,19%890,9
  • OMX Tallinn−0,82%2 053,84
  • OMX Vilnius−0,37%1 194,61
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,34%8 880,99
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,19
  • 27.10.22, 01:59

Facebooki ja Instagrami emafirma aktsia kukkus tulemuste järel 19 protsenti

Facebooki ja Instagrami emafirma Meta Platforms tuli välja oodatust kehvema kolmanda kvartali kasuminumbriga ning aasta viimase kvartali käibeprognoos valmistas investoritele pettumuse. Tulemuste avaldamise järel langes Meta aktsia järelturul 19%, 105,16 dollarini.
Meta Platformsi kulud olid oodatust oluliselt kõrgemad ning kulude oodatust kiirem kasv jätkub ka 2023. aastal.
  • Meta Platformsi kulud olid oodatust oluliselt kõrgemad ning kulude oodatust kiirem kasv jätkub ka 2023. aastal.
  • Foto: Scanpix
Meta Platformsi kolmanda kvartali aktsiapõhine kasum oli 1,64 dollarit, mis tähendas aastast kasumilangust 42% ning oli 22 senti analüütikute ootustest madalam. Kuigi müügitulud olid oodatust kõrgemad, siis Metaverse’i arendamiseks tehtavad investeeringud sõid kasumimarginaali oodatust rohkem. Kolmanda kvartali müügitulu oli Metal 27,71 miljardit, mis tähendas aastaga 4,5% suurust langust ning need olid 310 miljoni võrra oodatust kõrgemad. Müügitulud on Metal langenud aasta lõikes nüüd teist kvartalit järjest.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 26.10.22, 00:28
Google jäi tänu reklaamitulu vähenemisele ootustele alla
Alphabeti aktsia langes ligi 6%
Google'i emafirma Alphabet teatas kolmanda kvartali tuludest, mis jäid alla analüütikute ootustele, kuna YouTube'i reklaamitulud jäid prognoositust 400 miljoni dollari võrra väiksemaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele