• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,67%6 708,48
  • DOW 300,46%46 401,59
  • Nasdaq 0,94%22 892,9
  • FTSE 1000,56%9 407,19
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,67%6 708,48
  • DOW 300,46%46 401,59
  • Nasdaq 0,94%22 892,9
  • FTSE 1000,56%9 407,19
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 11.01.24, 15:44

Nvidial on veel kasvuruumi

Eelmisel aastal üle 230% kasvanud Nvidia aktsia jätkab tõusu. Eile püstitas kiibitootja uue rekordi, tõusuga 2,28% jõudis aktsia hind 543,5 dollarini. Kiibitootja turuväärtus on nüüd 1,34 triljonit dollarit ja investoritel on küsimus: kui kaua tõus kestab?
Üle triljoni dollari turuväärtusega kiibitootjale Nvidiale ennustatakse jätkuvat kasvu.
  • Üle triljoni dollari turuväärtusega kiibitootjale Nvidiale ennustatakse jätkuvat kasvu.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Uuele aastale läks tehnoloogiahiid vastu sama hooga, tehes aktsiahinnas 2024. aastal juba 8,46% tõusu.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 11.01.24, 00:23
Tehnoloogiaaktsiate eestvedamisel liikusid USA börsid veelgi kõrgemale
Peamiselt tehnoloogiaaktsiate tõukel said USA aktsiaturud kolmapäeval kirja järjestikuse tõusupäeva.
Börsiuudised
  • 08.01.24, 17:00
Wall Streeti kuumimad jutud: muret tekitab turu üleliigne optimism
Wall Streeti veteran tunneb muret selle pärast, kui eufooriliselt on turud seda aastat alustanud.
Börsiuudised
  • 03.01.24, 20:23
Suurele tehnoloogiafirmade seitsmikule terendab nigel aasta algus
Suurtele tehnoloogiaaktsiatele, mis eelmisel aastal kogu turgu vedasid, ei paista 2024. aasta algus enam sedavõrd roosiline, nad on väärtust kaotanud neli järjestikust kauplemispäeva ning oodatakse uusi tagasilööke.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele