• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 11.03.24, 15:23

Ettevõtjad soovivad sporti toetada küll, aga  ...

00:00
  • Sigrid HiisSigrid Hiis
Ettevõtjad soovivad sporti toetada küll, aga  ...
Selleks, et spordi toetamine oleks sponsoritele atraktiivne, on üks eeldus ja see on tugeva brändi olemasolu, leiab Tabasco juht Karl Multer.  
“Me peaksime käsitlema seda ettevõtmist, millele toetust palutakse, kui brändi ja lähenema selle ülesehitamisele samamoodi nagu me läheneme brändile,” räägib Multer saates “Lavajutud”.  
“Bränd on nagu inimene. Bränd on see, mis on ta sisemine külg, mis on välimine külg, kuidas ta käitub, mida teistele toob, mida ta teistele annab. Kui keegi teid toetama tuleb, siis talle on oluline, et tema toetuse läbi kantaks teie brändi emotsioonid temale üle.”  
Multeri soovitus nii spordiürituste korraldajatele kui sportlastele on panna ürituste külastatavus, nähtavus, meedia katvus maatriksisse ning näidata võimalikele sponsoritele numbreid. Sport pakub emotsiooni, aga raha panustavale ettevõtjale on oluline ka emotsoonidega kaasnevad tulemused.  
Sportlandi kaasasutaja ja kaasosanik Are Altraja sõnul on aga rahalisest panusest sponsorile olulisemgi energia ja tiimitunne, mis ühiselt panustades tekib.  
“Rahast olulisem on aeg, mis ettevõtmise toetamisse pannakse. Jah, investeering on oluline, aga see energia, mis sa ajaliselt näiteks oma kodukandi spordielu toetamisse paned on märksa olulisem,” leiab Altraja.  
Millist kogemust sponsorlusega omab tippkulturist, ettevõtja ja investor Ott Kiivikas ning kui oluliseks peab juba noorsportlaste puhul sotsiaalmeedias oma brändi ehitamist, kuuleb saatest “Lavajutud”.
Samuti jagab Kergejõustikuliidu president Erich Tegamägi saates, miks suurem osa Eesti tippsportlaseid väljaspoolt pealinna tuleb ja kuidas on lood rahastusega kergejõustikus.  
Paneeldiskussiooni modereeris Raul Rebane.
Fotol vasakult: Are Altraja, Karl Multer, Erich Teigamägi, Ott Kiivikas. Foto autor: Raul Mee.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele