Ettevõtjad soovivad sporti toetada küll, aga  ...

    Selleks, et spordi toetamine oleks sponsoritele atraktiivne, on üks eeldus ja see on tugeva brändi olemasolu, leiab Tabasco juht Karl Multer.  

    “Me peaksime käsitlema seda ettevõtmist, millele toetust palutakse, kui brändi ja lähenema selle ülesehitamisele samamoodi nagu me läheneme brändile,” räägib Multer saates “Lavajutud”.  

    “Bränd on nagu inimene. Bränd on see, mis on ta sisemine külg, mis on välimine külg, kuidas ta käitub, mida teistele toob, mida ta teistele annab. Kui keegi teid toetama tuleb, siis talle on oluline, et tema toetuse läbi kantaks teie brändi emotsioonid temale üle.”  

    Multeri soovitus nii spordiürituste korraldajatele kui sportlastele on panna ürituste külastatavus, nähtavus, meedia katvus maatriksisse ning näidata võimalikele sponsoritele numbreid. Sport pakub emotsiooni, aga raha panustavale ettevõtjale on oluline ka emotsoonidega kaasnevad tulemused.  

    Sportlandi kaasasutaja ja kaasosanik Are Altraja sõnul on aga rahalisest panusest sponsorile olulisemgi energia ja tiimitunne, mis ühiselt panustades tekib.  

    “Rahast olulisem on aeg, mis ettevõtmise toetamisse pannakse. Jah, investeering on oluline, aga see energia, mis sa ajaliselt näiteks oma kodukandi spordielu toetamisse paned on märksa olulisem,” leiab Altraja.  

    Millist kogemust sponsorlusega omab tippkulturist, ettevõtja ja investor Ott Kiivikas ning kui oluliseks peab juba noorsportlaste puhul sotsiaalmeedias oma brändi ehitamist, kuuleb saatest “Lavajutud”.

    Samuti jagab Kergejõustikuliidu president Erich Tegamägi saates, miks suurem osa Eesti tippsportlaseid väljaspoolt pealinna tuleb ja kuidas on lood rahastusega kergejõustikus.  

    Paneeldiskussiooni modereeris Raul Rebane.
    Fotol vasakult: Are Altraja, Karl Multer, Erich Teigamägi, Ott Kiivikas. Foto autor: Raul Mee.

    • Lavajutud
    • 11.03.2024
    KIIRUS:
    Ettevõtjad soovivad sporti toetada küll, aga  ...
  • Hetkel kuum