• OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,33%39 894,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,83
  • OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,33%39 894,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,83
  • 06.04.21, 14:00

Millised ootused on äriklienditeeninduses?

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
Millised ootused on äriklienditeeninduses?

Saate "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" külalisteks on Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi. Räägime sellest, et me oleme harjunud teadma minuti täpsusega, millal meie toit Woltiga saabub - kas samad ootused kanduvad ka ärikliendi teenindamisele?

Millise protsessi digitaliseerimist vajaks Standard kõige rohkem ja millised on peamised takistused sellel teekonnal? Kuidas võtta maha kliendi ärevust? Millised on kiired lahendused oma kliendikogemuse ja –teenindamise lahendamiseks ja mille poole peaks pikemas perspektiivis vaatama?

Saatejuht on Hando Sinisalu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele