• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 11.12.20, 10:51

Sõiduauto hinnaga saab esimese juturoboti kätte

Net Group andis riigi infosüsteemi ametile ning politsei- ja piirivalveametile üle riikliku juturoboti pilootprojekti, mis pakub tulevikus kodanikule võimalust suhelda riigiametitega ühe kanali kaudu. Tegemist on uudse vabavaralise lahendusega, kus vestlusrobotid oskavad omavahel suhelda ning inimesi soovitud infoni suunata.
Odavam moodne juturobot võiks maksta suurusjärgus paarkümmend tuhat eurot, rääkis Martin Karner tänases hommikuprogrammis.
  • Odavam moodne juturobot võiks maksta suurusjärgus paarkümmend tuhat eurot, rääkis Martin Karner tänases hommikuprogrammis. Foto: Shutterstock
Riigiametites juhtub praegu sageli nii, et kodanik pöördub oma murega vale asutuse poole. Sellest tulenevalt ei saa ta lahendust esimeses kontaktpinnas, asjaajamine venib ja inimesed pole avalike teenustega rahul. Mõlemal poolel kaasneb sellega suur aja- ja rahakulu korduvate pöördumiste näol klienditeenindusse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele