• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 26.06.23, 12:25

Reklaamiekspert: Eesti meistrid jäävad Cannes'i tähesärata, sest ei investeeri piisavalt

Kui Eesti reklaamiagentuurid tahaksid Cannes Lionsi reklaamifestivalil jõuda paremate sekka, siis tuleks teha märksa suuremaid investeeringuid žürii silmapiirile jõudmiseks, märkis Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.
Urmas Villmann juhib reklaamiagentuuri Kontuur, mis on võitnud Eesti reklaamiauhinna Kuldmuna ja jõudnud Cannesi reklaamifestivalil finalistide sekka.
  • Urmas Villmann juhib reklaamiagentuuri Kontuur, mis on võitnud Eesti reklaamiauhinna Kuldmuna ja jõudnud Cannesi reklaamifestivalil finalistide sekka.
  • Foto: Karli Saul
Cannes Lionsi paremate sekka pääsemiseks ei piisa ainult heast ideest, märkis Villmann Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis. Edu saavutamiseks tuleb enne teha palju PR- ehk suhtekorraldustööd, et üldse jõuda otsustajate teadvusesse, aga paljud ei pea seda mõistlikuks investeeringuks. Samas tõi Villmann näite ühest Moskva agentuurist, kes kunagi investeeris festivali üle 100 000 dollari, aga pääses vaid kahte shortlist'i ehk jõudis kahes kategoorias žürii lauale hindamiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 13:00
Kasulik kuulamine: miks projektid ebaõnnestuvad ja kuidas neid edukalt ellu viia
“Projektid ei kuku läbi mitte Excelis, vaid inimestega,” tõdeb PwC juhtimisnõustamise osakonna juht Erki Mägi, kui arutas osakonna vanemkonsultandi Kristel Jakobson-Palloga, kuidas vältida ebaõnnestumisi projektijuhtimises.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele