PwC kutsub Eesti idufirmasid oma kiirendiprogrammi

28. november 2017, 15:00
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171128/CM/171129676/AR/0/AR-171129676.jpg

Üle terve maailma tegutsev konsultatsioonifirma PwC pakub alustavatele firmadele tuge äri arendamisel ja tuhandete klientideni jõudmisel Kesk- ja Ida-Euroopa piirkonnas.

Käimas on kandidaatide värbamine PwC eestveetava Startup Collideri kiirendiprogrammi järgmisse ehk teise vooru.

Kiirendi eesmärk on Kesk- ja Ida-Euroopa (CEE) piirkonna innovaatiliste tehnoloogiaalaste startup’ide toetamine ja edendamine. Taotlust võib esitada 10. detsembrini 2017. aastal veebilehel startupcollider.pwc.com

Startup Collideri programm annab startup’idele võimaluse alustada vahetut koostööd PwC ekspertide, mentorite ja otsuste tegijatega ning ettevõtte CEE piirkonna klientidega, keda on Kesk- ja Ida-Euroopas tuhandeid. Seega on äripotentsiaal tohutu.

Peale unikaalse programmi on PwC Startup Collideri iseärasuseks ka selle rahvusvaheline iseloom ja avatus startup’ide kiirendamisele erinevates harudes ja valdkondades ning mitteseotus riiklike programmidega, mis võiksid programmile mingeid formaalseid piiranguid seada. Tasub mainida, et Startup Collider on teostatav n-ö non-equity vormis, mis tähendab, et programmis osalemise eest osalust vastu ei oodata.

PwC Startup Collideri esimene voor oli pühendatud fintech’i valdkonna startup’idele.

Teise vooru kandidaatideks võivad olla paljudel aladel tehnoloogiaid arendavad startup’id. Oleme avatud kõikidele huvitavatele ja innovaatilistele lahendustele, mis võtaksid vastu väljakutseid ja vastaksid PwCga koostööd tegevate ettevõtete tehnoloogiaalastele vajadustele.

PwC Startup Collideri projektijuht Magdalena Kwoska ütles, et nad ootavad taotlusi startup’idelt, mis tegutsevad järgmistes valdkondades (loetelu inglise keeles): big data, artificial intelligence, data analytics, machine learning, customer experience (nt CRMide arendused ja projektijuhtimise süsteemid, cyber security, digital tax / tax automation).  

PwC Startup Collider otsib alustavaid firmasid, millel on juba turule pääsemiseks valmis toode või teenus ja mis on positiivselt meelestatud oma äri globaalse arendamise suhtes. 

Programm on mõeldud eelkõige Kesk- ja Ida-Euroopas tegutsevatele ettevõtetele, mis juba tegutsevad selles piirkonnas. Startup Collideri võivad kandideerida ka startup’id kogu maailmast, mis plaanivad oma innovaatiliste tehnoloogiate laiendamist ja sooviksid arendada tegevust koos PwCga nimetatud piirkonnas.

PwC innovatsioonide ja B+Ri eest vastutav juht Beata Cichocka-Tylman ütleb, et algajatel ettevõtetel pole tihtipeale piisavalt kogemusi ja teadmisi, kuidas arendada ettevõtet efektiivselt ning teenida juba töötanud tehnoloogiatelt. „Meie annamegi startup’idele neid teadmisiMeie eesmärgiks ei ole mitte startup’i leidmine vahetuks investeerimiseks,“ lisab Cichocka-Tylman. Ta toonitab, et otsitakse selliseid startup’e, mis saavad PwC  koostööpartneriteks ja millistega koostöös tõepoolest arendada uus toote. „Anname äri laiendamise võimaluse läbi meie kontaktide võrgustiku ja suhete, tihtipeale suudame kaasata ka väga suuri turumängijaid,“ lisab ta.

Kuni 10. detsembrini 2017 kestab värbamine PwC kiirendi teise vooru. Programmi valitakse kandideerijate hulgast 15 kõige huvitavamat ja lootustandvamat  ettevõtet, mis saavad kutse edasisele koostööle. See rühm inimesi osaleb kolmekuulises intensiivses bootcamp’is, kuhu kuuluvad 4-nädalased sprindid Varssavis ja ka kaugtöötoad. Sel ajal kohtuvad ettevõtjad PwC ekspertidega ja äriühingute esindajatega, et koguda võimalikult palju infot. Nimetatud kiirendi teise etapi lõpp on kavandatud 2018. a aprilli. Siis toimuvad ka esitlused potentsiaalsete investorite ja klientide ees. Seejärel läbivad startup’id kuue- kuni üheksakuulise turule pääsemise etapi, mille jooksul PwC toetab neid kontseptsioonile viimase lihvi andmisel ja esimeste müükide teostamisel. Lisaks sel ajal jälgib ja toetab startup’i PwC määratud startup’i tegevusalaga seotud mentor.

Lisaks sisuliste professionaalsete teadmiste saamise võimalusele on see startup’ide jaoks õige aeg teha intensiivset networking’ut eri ümbritsevate gruppidega – nii Poolas kui ka mujal.

Ärisuhete üles ehitamine on samuti üks teguritest, mis võib startup’i turuedukusele kasuks tulla, seetõttu antud aspekti tuleb ka rohkesti panustada,“ märgib Kwoska.

PwC Startup Collideri võib taotlust esitada 10. detsembrini 2017. Rohkem infot programmi kohta on saadaval veebilehel startupcollider.pwc.com

 

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. November 2017, 10:56
Otsi:

Ava täpsem otsing