Epiim – au sees traditsioonid ja eriline maitse

29. november 2017, 08:45
Epiima juustul konkurentidest erinev maitse ja pakend, mis tõmbab tähelepanu.
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171129/CM/171129639/AR/0/AR-171129639.jpg

Epiim on Eesti juustu suurim eksportija – aastas toodetakse 10 000 tonni juustu ning sellest eksporditakse lausa 75%. Nüüd on Epiim välja tulnud ka uue tootega, milleks on itaaliapärane kõva juust Bresto. Epiima tegemistest ja uuest juustust räägib lähemalt Epiima Eesti müügidirektor Aivars Oll.

Uus toode sai loodud sel põhjusel, et Eesti turul on tekkinud vajadus juustude järele, millel on iseloomu ja mis eristuvad tavalistest võileivajuustudest. Itaaliapärane kõva juust Bresto on kaua valminud kõva juust, mille laagerdumisaeg on 4–5 kuud. „Kuna turul on valik juba küllaltki suur, on eristuda muidugi keeruline, kuid siiski on Epiima juustul konkurentidest erinev maitse ja pakend, mis tõmbab tähelepanu,“ arvab Oll. „Juustude valik on suur ja mõni juust turule lisaks tuua, on seotud riskidega,“ ütleb Oll, lisades, et viimastel aastatel on kaua valminud juustud aga tõusuteel ja nende arendamisega tuleb jätkata.
Pakenditest rääkides toob Oll välja, et Epiim on ca 3 aastat tagasi vahetanud oma pakendi kõikidel juustudel ning seda teadlikult, et ostjad leiaksid Epiima riiulist üles, tunneksid Epiima tooted juba pakendi järgi ära. „Epiima kaubamärk on juustulill, mis kumab kõikidel pakenditel. Epiima tooted tunned ära juustulillega logo järgi – viilutatud juustukerast inspireeritud lill on märk Eesti loodusest, maaelust ja kindla päritoluga puhtast kodumaisest piimast, millest on valmistatud kõik meie Epiima juustud ja või,“ räägib Oll. Eestlane on suur juustusõber ja see on Epiima jaoks ainult rõõmustav. „Uudistooteid võetakse hästi vastu, kuid selleks peab toode riiulist esile tulema – ostja peab seda märkama, millele aitab kindlasti kaasa pakend,“ lisab Oll. „Uusi tooteid turule tuues ei planeeri Epiim seda kindlale siht­rühmale, näiteks lastele või teatud vanuses inimestele – eeldame ikka, et juust maitseb kõigile ja see on ka tõsi,“ ütleb Oll.
Itaaliapärane kõva juust Bresto sobib riivimiseks näiteks pastadele või miks mitte ka lihtsalt söömiseks veini kõrvale, koos puuviljadega.

Epiima juustud ja või valmivad 
sadadest Eestimaa piimafarmidest 
kogutud puhtast ja naturaalsest piimast. Foto: Meelika Sander-Sõrmus

Omanikeks Eesti inimesed, kes seisavad hea ka Eesti kultuuri eest

Epiima omanikud on Eesti inimesed – enam kui sada ühistu liiget, kes seisavad oma piimakarja ja tööpanusega kohaliku maaelu jätkusuutlikkuse ja kestvuse eest. Epiima juustud ja või on otsast lõpuni kodumaine toodang – alates toorpiima kogumisest kuni valmistoodangu pakendamiseni. Epiima juustud ja või valmivad sadadest Eestimaa piimafarmidest kogutud puhtast ja naturaalsest piimast. Nii saab tarbija kindel olla, et tema lauale jõuab ainult kvaliteetne ja kodumaine toit, mida süües annab ta oma panuse ka Eesti maaelu arengusse. „Hindame järjepidevust ja traditsioone, kuid panustame ka teadusuuringutesse ja innovatsiooni. Loome Eesti juustule ja seeläbi ka Eesti põllumajandusele maailmas uusi võimalusi. Olles sotsiaalselt vastutustundlik ettevõte, toetame muusika- ja kultuurisündmusi ning laste ja noortega seotud projekte,“ ütleb Oll lõpetuseks.

Uus tehas suurendab märkimisväärselt tootmist

Epiim rajab riigi toetusel Eestisse suure kaasaegsel tehnoloogial põhineva juustutehase. Tehas avatakse Paides eeldatavasti 2020. aasta keskel ning seal luuakse umbes 100 uut töökohta. Juustu tootmine kasvab uue tehase toel kolmekordseks – õige pea toodab Epiim aastas lausa 30 000 tonni juustu. Epiima põhiline eesmärk on suurendada Eestis juustutootmist ning siinkohal tehakse koostööd ka teiste tootjatega.

Lisainfot Epiima tegemiste ja toodete kohta saad Epiima kodulehelt www.epiim.ee

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    29. November 2017, 08:21
    Otsi:

    Ava täpsem otsing